Men inte om det är en rååååålex för dom stannar aldrig!!!Så tråkig att klockorna stannar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men inte om det är en rååååålex för dom stannar aldrig!!!Så tråkig att klockorna stannar![]()
Vad tyckte du om Tudorna jämfört med Rollarna? Är de på samma nivå?Kikar in här. Mysig tråd ju, mycket vintage. Trodde det skulle vara bara bilder på fyrkantiga klockor
Har ingen sub för tillfället men bjuder på bilder på några som passerat.![]()
![]()
![]()
#intefyrkantig
Nja. Boett, bezel och länk är samma nivå. Tavlan är ett snäpp ner, även datumhjulet och förstås verket.Vad tyckte du om Tudorna jämfört med Rollarna? Är de på samma nivå?
Du kommer ångra dig om du säljer tror jag.Nu åker Subben in i skyddsrummet ett tag, så ska vi se hur länge jag klarar av det. Ett test för att se om den verkligen ska få vandra vidare![]()
Troligen så. Där av låter jag den vila lite. Men jag har vart med om tuffare saker i livet. Will seeDu kommer ångra dig om du säljer tror jag.
Grattis och välkommenÄntligen får jag göra entré i tråden.
![]()
Grattis till en fin klocka!Äntligen får jag göra entré i tråden.
![]()
Grattis till dig med!Även jag debuterar här idag. Skål!
![]()
Grattis! Sitter fintÄntligen får jag göra entré i tråden.
![]()
Grattis och välkommen![]()
Grattis till en fin klocka!
Grattis! Sitter fint
Rolex kronan på claspen säger att den har blivit polerad ett par gångerHej. Vad tror ni om denna klocka? bra polerad mm? https://www.chrono24.se/rolex/rolex...id17613115.htm?checkoutId=3686133&loggedOut=1
Tacksam för svar!
Boett och ringen tycker jag ser helfräsch ut.. I mina ögon fin polering. Annars som KenKun sa så har ju Rolex kronan på claspen polerats ner en bit.Hej. Vad tror ni om denna klocka? bra polerad mm? https://www.chrono24.se/rolex/rolex...id17613115.htm?checkoutId=3686133&loggedOut=1
Tacksam för svar!
Rolex kronan på claspen säger att claspen blivit polerad ett par gånger*Rolex kronan på claspen säger att den har blivit polerad ett par gånger
Ser riktigt bra ut! Everestband?Jag är inget fan av gummi men på denna blev det bra tycker jag.
![]()
Tack! Rubber B med clasp.Ser riktigt bra ut! Everestband?
Riktigt bra! Skarpt foto på lika skarp klocka!Jag är inget fan av gummi men på denna blev det bra tycker jag.
![]()
Fan Staafen! Nu har du ju snart haft gummit på i en vecka!?Jag är inget fan av gummi men på denna blev det bra tycker jag.
![]()
Haha inte än men det kommer nog.Fan Staafen! Nu har du ju snart haft gummit på i en vecka!?..börjar det inte klia i stålrassel tarmen lite?
![]()
Även jag debuterar här idag. Skål!
![]()
Kul att det känns bra! Njut av din fina pjäs.