• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

carlmartin

Rolex
2-Faktor
3CBA504B-5E35-4AAA-8E0C-5D2EECD571D6.jpeg
Ortentofflor och stekarsub?
Ja där får jag erkänna mig besegrad. Så casual som möjligt till polerat guld om jag får bestämma, bravo!
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor

Blev så osäker på Posten efter denna tråd: https://klocksnack.se/threads/klocka-stulen-under-transport.150633/. Troligen i onödan men ändå!

Har ju inget med postnords värde att göra. Kanske inte heller PN över huvudtaget

Nej visst är det så, är bara paranoid som individ! 😅
Jag hade aldrig skickat/köpt en klocka för mer än 50k med värde. Säkert väldig sällan något händer, men med noll ersättning så tycker jag inte det är värt risken. Betalat heller lite extra och köper i närheten med möjlighet för f2f.
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hade varit otroligt tråkigt att förlora 100k+ om något händer bara för att man inte har tålamod och orkar vänta på att en annan dyker upp 😅
Ja precis, så tycker du kan ta och sälja din till mig nu så kan jag komma ner och bjuda på kaffe eller en öl :D
Edit: Sen kan vi gå till AD och kolla om det finns nån schysst YM eller OP till dig att plocka ut ;)
 
Senast ändrad:
Topp