Ja där får jag erkänna mig besegrad. Så casual som möjligt till polerat guld om jag får bestämma, bravo!Ortentofflor och stekarsub?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja där får jag erkänna mig besegrad. Så casual som möjligt till polerat guld om jag får bestämma, bravo!Ortentofflor och stekarsub?![]()
Alltid trevligt med bild.Någon som är sugen på en riktig fin 16800 från ca 86/87?
Alltid!Någon som är sugen på en riktig fin 16800 från ca 86/87?
Grymt snyggt på det bandet!Single pass nato Söndag
![]()
Upp med bild!Någon som är sugen på en riktig fin 16800 från ca 86/87?
Ligger ju en 114060 ute på ksIngen som sitter på en 114060 eller 14060M 4 Liner någonstans i landet?
Ingen som nappar på köpes juuu och vill ha en ny sub!
Det har du rätt i men den är på en geografiskt jobbig plats baraLigger ju en 114060 ute på ks
Postens värde?Det har du rätt i men den är på en geografiskt jobbig plats bara![]()
Blev så osäker på Posten efter denna tråd: https://klocksnack.se/threads/klocka-stulen-under-transport.150633/. Troligen i onödan men ändå!Postens värde?
Har ju inget med postnords värde att göra. Kanske inte heller PN över huvudtagetBlev så osäker på Posten efter denna tråd: https://klocksnack.se/threads/klocka-stulen-under-transport.150633/. Troligen i onödan men ändå!
Nej visst är det så, är bara paranoid som individ!Har ju inget med postnords värde att göra. Kanske inte heller PN över huvudtaget
Postens värde?
Blev så osäker på Posten efter denna tråd: https://klocksnack.se/threads/klocka-stulen-under-transport.150633/. Troligen i onödan men ändå!
Har ju inget med postnords värde att göra. Kanske inte heller PN över huvudtaget
Jag hade aldrig skickat/köpt en klocka för mer än 50k med värde. Säkert väldig sällan något händer, men med noll ersättning så tycker jag inte det är värt risken. Betalat heller lite extra och köper i närheten med möjlighet för f2f.Nej visst är det så, är bara paranoid som individ!![]()
Precis så jag känner just nu också!Jag hade aldrig skickat/köpt en klocka för mer än 50k med värde. Säkert väldig sällan något händer, men med noll ersättning så tycker jag inte det är värt risken. Ger heller lite extra och köper i närheten med möjlighet för f2f.
Hade varit otroligt tråkigt att förlora 100k+ om något händer bara för att man inte har tålamod och orkar vänta på att en annan dyker uppPrecis så jag känner just nu också!
Eller så gör man en tripp, gör något roligt på resan, bor över, går ut och käkar och firar köpHade varit otroligt tråkigt att förlora 100k+ om något händer bara för att man inte har tålamod och orkar vänta på att en annan dyker upp![]()
Ja precis, så tycker du kan ta och sälja din till mig nu så kan jag komma ner och bjuda på kaffe eller en ölHade varit otroligt tråkigt att förlora 100k+ om något händer bara för att man inte har tålamod och orkar vänta på att en annan dyker upp![]()
Den är så j-a bra ändå. Precis lagom shiny för att pigga upp men ändå funkis till vardags.Har blivit med stekarsub
![]()
Härlig sommarklocka!!Har blivit med stekarsub
![]()
Saknas bara förortskostymen aka adidasdressen så är du hemmaOrtentofflor och stekarsub?![]()
Saknas bara förortskostymen aka adidasdressen så är du hemma![]()
Kommer det att badas med den?Sommarsub![]()
@Berns solbadar bara. Det kan man se på den perfekt gyllenbruna hudtonen.Kommer det att badas med den?![]()