• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Vi kämpar på..
168000

BDB435E6-9556-41DB-931F-EF21442B004C.jpeg
jobbigt!

Jag är verkligen ingen Subexpert. 175kkr för en red sub hos LW.
Vad är det som gör priset lågt satt jämfört med andra reb subs?

Edit: Verkar vara hål i lysmassan på timvisaren, kan det vara därför?

Inte bara det.
Jag har kollat på den IRL och "Submariner" texten har flagnat och vissa delar av vissa bokstäver saknas. (syns inte riktigt på bilderna)

Min första nya Rolex var en 114060, sålde den men ångrade mig såklart och köpte en till, sålde den också efter några månader och köpte en
D11C7DA0-0A10-4AA7-AFF7-A38FC868773A.jpeg
sea dweller istället men sålde den också. Men nu efter en vecka med denna suben känns det som att jag inte ska sälja för denna är så bra!

Jag är verkligen ingen Subexpert. 175kkr för en red sub hos LW.
Vad är det som gör priset lågt satt jämfört med andra reb subs?

Edit: Verkar vara hål i lysmassan på timvisaren, kan det vara därför?

Inte bara det.
Jag har kollat på den IRL och "Submariner" texten har flagnat och vissa delar av vissa bokstäver saknas. (syns inte riktigt på bilderna)
Men man får ju en hel del gammal död hud och andra avlagringar med på köpet, det är ju trevligt iaf. Perfekt om man har kontakter, då kan man ju få fram en full ägarhistorik med hjälp av dna. 😁

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp