jobbigt!Vi kämpar på..
168000
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jobbigt!Vi kämpar på..
168000
![]()
Magisk bild!Vi kämpar på..
168000
![]()
Ramen studsar av den gröna T-tröjan och ger Kermit-illusionenEn vanlig sub![]()
Inte bara det.Jag är verkligen ingen Subexpert. 175kkr för en red sub hos LW.
Vad är det som gör priset lågt satt jämfört med andra reb subs?
Edit: Verkar vara hål i lysmassan på timvisaren, kan det vara därför?
![]()
Submariner | Luxurywatches
luxurywatches.se
Dessutom så är det ju en 93150 länk istället för en 9315Inte bara det.
Jag har kollat på den IRL och "Submariner" texten har flagnat och vissa delar av vissa bokstäver saknas. (syns inte riktigt på bilderna)
Finns det någon åtgärd? Vad händer ifall man går med klockan till AD och vill få det återställt?Inte bara det.
Jag har kollat på den IRL och "Submariner" texten har flagnat och vissa delar av vissa bokstäver saknas. (syns inte riktigt på bilderna)
Tveksam om det där går att fixa. Visaren är nog inga större problem men texten blir nog svårt.Finns det någon åtgärd? Vad händer ifall man går med klockan till AD och vill få det återställt?
Begå inte det misstaget! Fantastiskt klocka!FYI
En 168000 som mest troligt kommer att få lämna inom nära förestående framtid. Måste ha nytt!
![]()
Sant.. jag är dock luttrad. Har gjort en del misstag genom tidernaBegå inte det misstaget! Fantastiskt klocka!
Trevlig modell
Föredrar denna framför hulken faktisktEn grön ram, en grön flaska, jag har också en grön T-shirt - tro mig!![]()
Jag är verkligen ingen Subexpert. 175kkr för en red sub hos LW.
Vad är det som gör priset lågt satt jämfört med andra reb subs?
Edit: Verkar vara hål i lysmassan på timvisaren, kan det vara därför?
![]()
Submariner | Luxurywatches
luxurywatches.se
Men man får ju en hel del gammal död hud och andra avlagringar med på köpet, det är ju trevligt iaf. Perfekt om man har kontakter, då kan man ju få fram en full ägarhistorik med hjälp av dna.Inte bara det.
Blir sugen på en sur jävla drink när jag ser en kermit, på ett bra sätt!Shades og green. Aluinsert er magisk om sommeren.
![]()
![]()
Nu blev jag sugen på att byta tillbaka till grönt insertShades og green. Aluinsert er magisk om sommeren.
![]()
![]()
Fin!16610 - 88
![]()
![]()
![]()
Tack, det stämmer!Fin!Är det Dbrascos gamla?
Den är riktigt bra! Jag blev sugen även om jag redan har en haha.Tack, det stämmer!
Tok-vass!16610 - 88
![]()
![]()
![]()