Ser sjukt bra ut den där. Lyckades du plocka ut den hos AD eller blev det gråis?126610lv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser sjukt bra ut den där. Lyckades du plocka ut den hos AD eller blev det gråis?126610lv
Fullbordat!
Helrätt sommardinka du skaffat!
Håller helt med dig där! Dock har jag aldrig upplevt den matta i verklighet, men sunburst är verkligen magisk, hulken har alltid varit en favorit under sommaren men frågan är om inte denna klocka slår den nuJag tycker precis tvärtom
Den blåa sunburst är ju magisk! den matta ser rätt platt och tråkig ut enligt mig.
Blått slår grönt alla dagar i veckan!Håller helt med dig där! Dock har jag aldrig upplevt den matta i verklighet, men sunburst är verkligen magisk, hulken har alltid varit en favorit under sommaren men frågan är om inte denna klocka slår den nu
Njaaae..... delad mening, beror på vilken blå, men sunburst är en klar favorit! Synd att de inte kom en stålmodell med den tavlan eller vitt guldBlått slår grönt alla dagar i veckan!
Najs! Nyförvärv?126610lv idag och en vecka kvar till semester!
Najs! Nyförvärv?
RIKTIGT bra. Fick du samtalet alla drömmer om eller flyt på annat håll?Japp. Kunde inte låta bli då tillfället dök upp
Helt sjukt hur bra den matchar ölen
Vad är det som händer? Tvåtonsyra på KS?
Varför läste jag TvåtonSyra?Vad är det som händer? Tvåtonsyra på KS?
Varför läste jag TvåtonSyra?
Såja, nu är ordningen i tråden återställd efter alla syratrippar...Gammal goding från 1970
Kör man sådär så behövs ingen GMT! Bra comboSunburst x 2 =
Det stämmer. Så nej du är inte det du sägerVet inte om jag är efterbliven men upptäckte idag att på min 126613 när jag skall ändra tid och skruvar medurs så vrider jag tiden bakåt och moturs så tiden framåt ?
Vet inte om jag är efterbliven men upptäckte idag att på min 126613 när jag skall ändra tid och skruvar medurs så vrider jag tiden bakåt och moturs så tiden framåt ?