• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Perfect 🤩
image.jpg

Tycker verkligen det är anmärkningsvärt att inte bluesy ryckts med i hypen mer de senaste åren. Att den kan köpas över disk medan man knappt får ställa sig på listan på stål
TT brukar vara svalt, finns nästan alltid Daytonor och Subar inne. Smaksak såklart men jag börjar uppskatta TT mer och mer, åldern kanske?
Den är ju lite väl dyr kanske, kan det vara därför?
TT Rootbeer är populär trots rätt hög prislapp och den hade stängda listor när jag frågade, vet inte hur det är nu.

TT brukar vara svalt, finns nästan alltid Daytonor och Subar inne. Smaksak såklart men jag börjar uppskatta TT mer och mer, åldern kanske?

TT Rootbeer är populär trots rätt hög prislapp och den hade stängda listor när jag frågade, vet inte hur det är nu.
De gånger då folk har försökt göra vinst på en TT Root så har de gått för runt list här på KS

Samma här. Jag vet att det varit så tidigare men tänker lite att TTs uppsving är long overdue. Eller så närmar jag mig medelåldern. Eller båda. Det enda jag vet är att jag rundat youtube och Google ang blå tvåton på senare tid. Vet vart den resan brukar sluta..

Samma här. Jag vet att det varit så tidigare men tänker lite att TTs uppsving är long overdue. Eller så närmar jag mig medelåldern. Eller båda. Det enda jag vet är att jag rundat youtube och Google ang blå tvåton på senare tid. Vet vart den resan brukar sluta..
Äsch varför dra ut på det, nu man lever så jag säger bara KÖÖÖP! ;)

När jag hörde mig för i april var listorna stängda på fler ställen, när jag kollade runt för någon vecka sedan blev erbjuden att köpa en. Ganska intressant att det kan vara så.

Ingen som sitter på en 114060 eller 14060M 4 Liner någonstans i landet? :D
Ingen som nappar på köpes juuu och vill ha en ny sub!

Tillbaka
Topp