Galet bra, keeperkänslaDen är riktigt bra! Jag blev sugen även om jag redan har en haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet bra, keeperkänslaDen är riktigt bra! Jag blev sugen även om jag redan har en haha.
Behåll den!Galet bra, keeperkänsla![]()
Om man har tur!Är det väntetid på alla Subar?
TT och helguld brukar finnas inne.Är det väntetid på alla Subar?
Tycker verkligen det är anmärkningsvärt att inte bluesy ryckts med i hypen mer de senaste åren. Att den kan köpas över disk medan man knappt får ställa sig på listan på stålTT och helguld brukar finnas inne.
Den är ju lite väl dyr kanske, kan det vara därför?Tycker verkligen det är anmärkningsvärt att inte bluesy ryckts med i hypen mer de senaste åren. Att den kan köpas över disk medan man knappt får ställa sig på listan på stål
Ja kanske. Men det verkar ju inte vara stopp på 100k när det gäller andra märken/modellerDen är ju lite väl dyr kanske, kan det vara därför?
Sant!Ja kanske. Men det verkar ju inte vara stopp på 100k när det gäller andra märken/modeller
TT brukar vara svalt, finns nästan alltid Daytonor och Subar inne. Smaksak såklart men jag börjar uppskatta TT mer och mer, åldern kanske?Tycker verkligen det är anmärkningsvärt att inte bluesy ryckts med i hypen mer de senaste åren. Att den kan köpas över disk medan man knappt får ställa sig på listan på stål
TT Rootbeer är populär trots rätt hög prislapp och den hade stängda listor när jag frågade, vet inte hur det är nu.Den är ju lite väl dyr kanske, kan det vara därför?
De gånger då folk har försökt göra vinst på en TT Root så har de gått för runt list här på KSTT brukar vara svalt, finns nästan alltid Daytonor och Subar inne. Smaksak såklart men jag börjar uppskatta TT mer och mer, åldern kanske?
TT Rootbeer är populär trots rätt hög prislapp och den hade stängda listor när jag frågade, vet inte hur det är nu.
Samma här. Jag vet att det varit så tidigare men tänker lite att TTs uppsving är long overdue. Eller så närmar jag mig medelåldern. Eller båda. Det enda jag vet är att jag rundat youtube och Google ang blå tvåton på senare tid. Vet vart den resan brukar sluta..TT brukar vara svalt, finns nästan alltid Daytonor och Subar inne. Smaksak såklart men jag börjar uppskatta TT mer och mer, åldern kanske?
TT Rootbeer är populär trots rätt hög prislapp och den hade stängda listor när jag frågade, vet inte hur det är nu.
Äsch varför dra ut på det, nu man lever så jag säger bara KÖÖÖP!Samma här. Jag vet att det varit så tidigare men tänker lite att TTs uppsving är long overdue. Eller så närmar jag mig medelåldern. Eller båda. Det enda jag vet är att jag rundat youtube och Google ang blå tvåton på senare tid. Vet vart den resan brukar sluta..
Haha det är tur att man alltid får hjälp att komma ner på jorden här på KSÄsch varför dra ut på det, nu man lever så jag säger bara KÖÖÖP!![]()
Synd att Rolex envisas med sunburst. De första åren hade den blå keramiska suben smurftavla, gillar den tavlan bättre.Haha det är tur att man alltid får hjälp att komma ner på jorden här på KS
(Tokigt bra sommarklocka är det iaf)
![]()
Jag tycker precis tvärtomSynd att Rolex envisas med sunburst. De första åren hade den blå keramiska suben smurftavla, gillar den tavlan bättre.
När jag hörde mig för i april var listorna stängda på fler ställen, när jag kollade runt för någon vecka sedan blev erbjuden att köpa en. Ganska intressant att det kan vara så.TT brukar vara svalt, finns nästan alltid Daytonor och Subar inne. Smaksak såklart men jag börjar uppskatta TT mer och mer, åldern kanske?
Foppatofflor och 16610, jag utmanar er att komma på en bättre kombo.
![]()
I’ll see your foppatofflor and raise you foträta flipflops och GMT masterFoppatofflor och 16610, jag utmanar er att komma på en bättre kombo.
![]()
Ser ut som damsandalerI’ll see your foppatofflor and raise you foträta flipflops och GMT master
(jaja fel tråd men close enough)
![]()
Foppatofflor och 16610, jag utmanar er att komma på en bättre kombo.
Fett jao!Ortentofflor och stekarsub?![]()