Ja det är nåt speciellt med blå tavla!Skämt åsido, otroligt fin är den!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är nåt speciellt med blå tavla!Skämt åsido, otroligt fin är den!![]()
Fin tavla!!Ytterligare en lillebrorsvariant på Submariner, nu med datum. Ref 9411/0 från -76
![]()
Man blir ju lite sugen helt klart!
Man blir ju lite sugen helt klart!
Jag känner mig dock ganska färdig med moderna Rolex. Överväger att sälja Explorern faktiskt.Ja, den väcker de känslorna![]()
Då säger jag pix pax på att ta din plats i kön på Explorer 36Jag känner mig dock ganska färdig med moderna Rolex. Överväger att sälja Explorern faktiskt.
Undra om den köplatsen verkligen finns.Då säger jag pix pax på att ta din plats i kön på Explorer 36![]()
Man vet aldrig. Trist om du hamnat i placebo-kön!Undra om den köplatsen verkligen finns.![]()
Just nu känner jag ingenting så det är troligtvis den kön du nämner.Man vet aldrig. Trist om du hamnat i placebo-kön!
Senast igår kunde man skymta en sån på forumet.Väldigt få 116619 här på forumet ? Ingen som delar med sig av en skönhet
( Google bild )
![]()
Har man inte möjligheten att lyckas köpa vi AD så är det nog bara tugga i sig att betala nuvarande marknadspris….har sett att det begärs typ 110-125 tkr för 124060.Hej! Tänkte bli med Rolex sub igen, gärna en 124060. Är det någon som vet var man kan hitta en sådan utan att behöva betala hutlöst över list? Eller är det någon som vill bli av med sin så hör gärna av er (kan vara intressant med en 114060 också).![]()
Ja, så är det, bor uppe i Norr hundra mil till närmaste AD. Tack för svar.Har man inte möjligheten att lyckas köpa vi AD så är det nog bara tugga i sig att betala nuvarande marknadspris….har sett att det begärs typ 110-125 tkr för 124060.
Du har nog tagit en öl för mycket för det här är Sub-tråden.Öl och fotboll hör väl ihop
Vafan, trodde jag fick med en bild också..Du har nog tagit en öl för mycket för det här är Sub-tråden.![]()
SkålVafan, trodde jag fick med en bild också..
NejVisst är submariner stål/guld bästa submarinern?![]()
Visst är submariner stål/guld bästa submarinern?![]()