Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra öga!
Ja det är tydligen någon form av skyddsplast på bandhornen på 116610LN (den är inte min)
Ja, jag är inte heller någon beundrare av skyddsplast men det är kanske bra för andrahandsvärdet…
Haha precis så!
Inte en medlem här på KS som äger den va?Ja, jag är inte heller någon beundrare av skyddsplast men det är kanske bra för andrahandsvärdet…![]()
Verkar inte vara lika vanligt på KS jämfört med TRF (Inte en medlem här på KS som äger den va?
Jo men inte så aktivInte en medlem här på KS som äger den va?
En plastmedlem då?Jo men inte så aktiv
Är gamlingen 38mm? Eller är det ännu äldre refar som var mindre än 40mm?43-års åldersskillnad
![]()
Båda Subbarna på bilden är 40mm konstigt nog…Är gamlingen 38mm? Eller är det ännu äldre refar som var mindre än 40mm?
Det blev något veggie va?Kermit och Jag väntar i McDonald's kön.
![]()
Jäkla lena armar du har! Fin klocka också.
Haha. Du är 18903 personen i mitt liv som säger det. Det är sant, men vad ska man göraJäkla lena armar du har! Fin klocka också.
Lite fjun hittar du om du zoomar inJäkla lena armar du har! Fin klocka också.
Jag gjorde det faktiskt och såg några. Men fin är den helt klart!Lite fjun hittar du om du zoomar in
Min underarm? Tack.Jag gjorde det faktiskt och såg några. Men fin är den helt klart!
Sluta vaxa!Haha. Du är 18903 personen i mitt liv som säger det. Det är sant, men vad ska man göra![]()
Har turen att slippa smärtanSluta vaxa!![]()
Det är jag nog inte. Lite mer på benen dockHar turen att slippa smärtan
Du är väl inte heller särskilt hårig?
Ja där jävlarDet är jag nog inte. Lite mer på benen dock![]()
Det är jag nog inte. Lite mer på benen dock![]()
Ja där jävlar![]()
Du måste sluta ha med en öl på varje ws du lägger upp, jag blir lika törstig varje gång!