Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Du har nu det inofficiella rekordet i sub på gummi i mest antal dagar i radFortfarande på gummi!
Wohoooo!Grattis! Du har nu det inofficiella rekordet i sub på gummi i mest antal dagar i rad
Haha reagerade också på detta! Inget rekord att leka med…. Grattis @StaafenGrattis! Du har nu det inofficiella rekordet i sub på gummi i mest antal dagar i rad
Tackar! Är det tacktal nu?Haha reagerade också på detta! Inget rekord att leka med…. Grattis @Staafen
Känner mig absolut träffad! Och kul att Greta nämns i sub-tråden. Inkludering och mångfald är nyckeln till framgångTackar! Är det tacktal nu?
Jag skulle vilja tacka min familj, Dolph Lundgren, Greta och Rubber B samt alla som stöttat mig på KS.
Är du på rymmen?
Nu har jag själv inga tatueringar men det är något i det simpla, cleana och enkla med en sub (speciellt No Date) som gör sig jäkligt bra med lite bläck.Ibland när subben ligger i klocklådan så känner jag att man kanske skulle byta ut den mot något annat, men varje gång jag tar på mig den så släpper dom tankarna
Jag kan enkelt lösa det problemet för dig genom att köpa av dig denIbland när subben ligger i klocklådan så känner jag att man kanske skulle byta ut den mot något annat, men varje gång jag tar på mig den så släpper dom tankarna
Nu har jag själv inga tatueringar men det är något i det simpla, cleana och enkla med en sub (speciellt No Date) som gör sig jäkligt bra med lite bläck.
Jag kan enkelt lösa det problemet för dig genom att köpa av dig den
Så kan det nog vara.Den är ju lite väl dyr kanske, kan det vara därför?
I brist på annat!Så kan det nog vara.
Personligen har jag tur som älskar guldet och kan handla TT för 30k under list istället för stål för 30k över list
Men jag tror, som några är inne på, att TT kommer mer och mer
I brist på vad?I brist på annat!
Stål! Men du pratar jag bara om klockor från AD. Vet att både du och jag gillar femsiffrigt.I brist på vad?
Stål! Men du pratar jag bara om klockor från AD. Vet att både du och jag gillar femsiffrigt.
Och där ser man tydligt varför gamlingen är bättre på precis allt!43-års åldersskillnad
Inget svårt val där inte!43-års åldersskillnad
Är det plast på bandhornen?43-års åldersskillnad
Bra öga!Är det plast på bandhornen?
Usch!Bra öga!
Ja det är tydligen någon form av skyddsplast på bandhornen på 116610LN (den är inte min)