• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

168000

C690902D-E770-4C85-80AC-07CDBD9F8F01.jpeg

Nu har jag själv inga tatueringar men det är något i det simpla, cleana och enkla med en sub (speciellt No Date) som gör sig jäkligt bra med lite bläck.

Kul att du nämner det, för jag har faktiskt tänkt samma sak själv 😃 Dock kan det ibland med vissa klockor gå åt andra hållet också, att tatueringarna (iaf mina med lite färg) gör att klockan inte alls ”passar” på det sättet man hade tänkt 🙄

Stål! Men du pratar jag bara om klockor från AD. Vet att både du och jag gillar femsiffrigt. 😁

Jo det gillar jag :)
Men angående stål.. 4/5 gånger är ju stålvarianterna fortfarande billigare än TT även beggat eller ny hos gråis.
Klockor finns det ju överallt, AD, c24 och KS. Så det är nog både plånboken och smaken som styr skulle jag säga.

Tillbaka
Topp