När ska man annars ta WS? Ifs...Du måste sluta ha med en öl på varje ws du lägger upp, jag blir lika törstig varje gång!![]()
Här är en där jag bär en chiliplanta
Och här en när jag dricker GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När ska man annars ta WS? Ifs...Du måste sluta ha med en öl på varje ws du lägger upp, jag blir lika törstig varje gång!![]()
Vad mäter din handled? den ser förvånansvärt liten ut på denna bilden, på ett bra sätt dvs
17cm. Tagen på håll så ser det ut så.Vad mäter din handled? den ser förvånansvärt liten ut på denna bilden, på ett bra sätt dvssitter bra!
Vacker o viktigt att håll GR tidiga verk levande!
Du har ju glömt att fråga om 4-siffrigtFrågan kanske tagits upp 1000 gånger i tråden. Men ändå, vad föredrar ni och varför? 5 eller 6-siffrig?![]()
Föredrar bådaFrågan kanske tagits upp 1000 gånger i tråden. Men ändå, vad föredrar ni och varför? 5 eller 6-siffrig?![]()
Gillar båda av olika anledningar. Dom ger väldigt olikt intryck så för mig beror det mycket på vad för typ av klocka jag är ute efter och du måste nog nästan prova dom för att veta.Frågan kanske tagits upp 1000 gånger i tråden. Men ändå, vad föredrar ni och varför? 5 eller 6-siffrig?![]()
Jag håller med dig att de ger 2 helt olika intryck. Samma gäller 4 siffrig kontra 5 siffrig också tycker jag. För min del är valen enkelt då jag har lite klenare handleder så blir en 6 siffrig liter bulkig i caset. Samt att jag föredrar när det blir lite vintage-känsla.Gillar båda av olika anledningar. Dom ger väldigt olikt intryck så för mig beror det mycket på vad för typ av klocka jag är ute efter och du måste nog nästan prova dom för att veta.
![]()
14060 / 124060
![]()
124060 / 5513
*Bilder från google.
Grattis! Ser sjukt bra ut den där!Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Tack så mycket!!Grattis! Ser sjukt bra ut den där!
Gratulerer!Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Grym! Grattis.Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
TackGratulerer!![]()