Ja verkligen!Ja den är hyfsat nyservad med allt vad det innebär. (inkl. nya packningar) Annars hade jag inte vågat bada med den… Ska man inte ha den som en ”safe-queen” tycker jag det är lika bra att göra den så tät som möjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen!Ja den är hyfsat nyservad med allt vad det innebär. (inkl. nya packningar) Annars hade jag inte vågat bada med den… Ska man inte ha den som en ”safe-queen” tycker jag det är lika bra att göra den så tät som möjligt.
Osäker på om man kan byta bara pärlan men byta ring går ju och det kommer troligen inte bli någon skillnad!Hade oskicket att få en smäll på klockan...
Tur i otur kanske så hände inget med glas eller vridring men ser att pärlan är spräckt.
Kommer pärlan över tid att försvinna pga sprickan? Om man byter pärla kommer det se konstigt ut (annorlunda lume mot tavlan i övrigt eller annat?) eller ska man låta det vara? Kluven...
Det der er jo en moderne Sub, så lume endres ikke over tid. En ny lumepip vil se lik ut. Problemet er muligens at du må bytte hele inserten og da blir det ganske dyrt.Hade oskicket att få en smäll på klockan...
Tur i otur kanske så hände inget med glas eller vridring men ser att pärlan är spräckt.
Kommer pärlan över tid att försvinna pga sprickan? Om man byter pärla kommer det se konstigt ut (annorlunda lume mot tavlan i övrigt eller annat?) eller ska man låta det vara? Kluven...
Sist när kompisen bara ville byta pärla så påstod AD att även ringen behövde bytas för att den hade en spricka, så en liten heads upHade oskicket att få en smäll på klockan...
Sist när kompisen bara ville byta pärla så påstod AD att även ringen behövde bytas för att den hade en spricka, så en liten heads up
Detta var för något år sedan. Har för mig att det skulle gå på runt 5k, men hans försäkringsbolag stod för det, förutom självrisken dåAjdå, låter som en lite dyrare historia att bya allt? har kollat väldigt noga och inre sett ngn spricka, ska försöka kolla m lupp eller stetoskop också.
Härligt! Välkommen tillbaka, bra val!Tillbaka i subtråden med nyförvärvet: 14060M
Tillbaka där resan startade, med femsiffrigt.
Önskar er en magisk fredag
Härligt! Välkommen tillbaka, bra val!
Stort grattis och välkommen tillbaka!Tillbaka i subtråden med nyförvärvet: 14060M
Tillbaka där resan startade, med femsiffrigt.
Önskar er en magisk fredag
Stort grattis och välkommen tillbaka!
Fordi det er den som det lages mest fake av?Vilken är världens mest kompletta klocka, och varför är det SubC?
Av alla klockor jag har ägt / äger. Gun to my head... Submarinern är min OWG klocka. Det må låta tråkigt, men den funkar verkligen till "allt", och sitter alltid bra, tack vare GlidelockVilken är världens mest kompletta klocka, och varför är det SubC?
Så är det, kommer alltid tillbaka även om den ibland känns ’tråkig’Av alla klockor jag har ägt / äger. Gun to my head... Submarinern är min OWG klocka. Det må låta tråkigt, men den funkar verkligen till "allt", och sitter alltid bra, tack vare Glidelock