Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! GrattisNu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Stort tack!Snyggt! Grattis![]()
Det finns alltså folk som använder klockorna till det dom är gjorda för??? Sjukt!
Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Haha ja men bara ibland!Det finns alltså folk som använder klockorna till det dom är gjorda för??? Sjukt!![]()
Ja verkligen!Riktigt härlig patina!
Grym! Hur är lume:n på den?Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Tackar, stendöd som den ska varaGrym! Hur är lume:n på den?![]()
Vilken fullträff!Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Tackar! Grym patina på ringen!Den där![]()
Stort tack kompis!!Vilken fullträff!
Den är så sjukt cool!Också en sub
![]()
Är det patina?Tackar! Grym patina på ringen!
Nice catch!Nu är jag äntligen tillbaka i Sub-gänget men inte en Rolex denna gång!
![]()
Tack så mycket!Nice catch!![]()
Har du badat med 1680:n??Idag var det varmt, nybadad med Nato.
Alltid. Det är en dykarklockaHar du badat med 1680:n??![]()
Härligt, servade du den helt eller bara bytt packningar? Ska göra detsamma med min Tudor, men trots tät så rekomenderade uris på Rob att packningarna byts!Alltid. Det är en dykarklocka![]()
Ja den är hyfsat nyservad med allt vad det innebär. (inkl. nya packningar) Annars hade jag inte vågat bada med den… Ska man inte ha den som en ”safe-queen” tycker jag det är lika bra att göra den så tät som möjligt.Härligt, servade du den helt eller bara bytt packningar? Ska göra detsamma med min Tudor, men trots tät så rekomenderade uris på Rob att packningarna byts!
Så kär i dennaIdag var det varmt, nybadad med Nato.
![]()