• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Barricello

Audemars
Ja men mothugg får man ta helt enkelt. Även om jag tycker att svara på frågan kunde räcka. Jag lär mig med tiden hur det fungerar här.

Jag är en rätt så stor kille stora händer osv gärna lite maffighet för att det inte ska kännas konstigt (för mig).

Och nej du har helt rätt, jag har noll historik hos en AD som är återförsäljare av Rolex :)

Jag var jätte mycket för tvåton när jag var yngre, nu vill jag har något "cleant" som går under radarn för dem helt okunniga.

Denna gången med bild ;)
Om du har maffiga armleder kan ju en Sea Dweller DeepSea va något, eller den nyare Sea Dwellern i 43mm. Dom kan man ju få loss lite lättare både hos AD och beg till inte allt för galna priser.
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Inser att jag saknar och behöver en komplett förortskostym. Får köra de lite mer lediga shortsen så länge
B7D0CB39-7773-4DB8-9061-AFB54C750DA6.jpeg
 

papabear

Panerai
2-Faktor
Fick plocka ut denna skönhet! Har saknat en 6-siffrig Sub sedan jag sålde min 116610 för ett par år sedan…. Upplever i princip ingen skillnad alls mellan den nya på 41 och den gamla på 40 mm (vad jag förstått så är diffen i praktiken mindre än 1 mm).

Uppskattar verkligen den gröna bezeln. Svårt att fånga på bild men den ändrar nyans beroende på ljus på ett underbart sätt ☺️

669C854C-4BF2-4B5D-9BF2-21E74A2F776E.jpeg
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Fick plocka ut denna skönhet! Har saknat en 6-siffrig Sub sedan jag sålde min 116610 för ett par år sedan…. Upplever i princip ingen skillnad alls mellan den nya på 41 och den gamla på 40 mm (vad jag förstått så är diffen i praktiken mindre än 1 mm).

Uppskattar verkligen den gröna bezeln. Svårt att fånga på bild men den ändrar nyans beroende på ljus på ett underbart sätt ☺️

669C854C-4BF2-4B5D-9BF2-21E74A2F776E.jpeg
Grattis 🙌 En Cermit står högt på min önskelista när det kommer till icke-vintage klockor 🤗
 

Barricello

Audemars
Fick plocka ut denna skönhet! Har saknat en 6-siffrig Sub sedan jag sålde min 116610 för ett par år sedan…. Upplever i princip ingen skillnad alls mellan den nya på 41 och den gamla på 40 mm (vad jag förstått så är diffen i praktiken mindre än 1 mm).

Uppskattar verkligen den gröna bezeln. Svårt att fånga på bild men den ändrar nyans beroende på ljus på ett underbart sätt ☺️

669C854C-4BF2-4B5D-9BF2-21E74A2F776E.jpeg
Vill ha! 😌 ..kommer dock ikke betala premium. Så de blir väl inget 😑
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Så förbaskad sexig den där! Har du (eller någon annan) en aning om vad röd Sub listade?
Oj, ingen som helst aning men det lär vara åtskilligt mycket mindre än vad jag fick betala för min 😉
Tack, håller med dig om att den är sexig, röd Sub tycker jag personligen är den trevligaste Suben med datum, just den röda texten gör ju tavlan lite extra speciell 🤗
 

Dera

Breitling
Vad mogna folk är haha, måste säga att den tilltalar inte detta hjärtat här iaf. Så ja den går bort för min del. Peace!
 
Topp