Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur stora handleder har du? En av få som kan bära upp 6-siffrig Sub bra i mitt tycke41 mm skönhet![]()
ca 20Hur stora handleder har du? En av få som kan bära upp 6-siffrig Sub bra i mitt tycke
Hehe cool, förklarar saken
Grundstenen i var mans garderob?Inser att jag saknar och behöver en komplett förortskostym. Får köra de lite mer lediga shortsen så länge
![]()
Ah snyggt! Tydligen inte i min garderob, men den står överst på inköpslistanGrundstenen i var mans garderob?
![]()
För mycket grönt, du måste ha betongcamo.Grundstenen i var mans garderob?
![]()
Galeeet!Fortfarande på gummi men orkar inte ta en ny bild just nu.
![]()
Vaktar du orten med subenGrundstenen i var mans garderob?
![]()
Vad mogna folk är haha, måste säga att den tilltalar inte detta hjärtat här iaf. Så ja den går bort för min del. Peace!
komediKommer in i tråden och frågar vilken Rolex man skall köp som inte tappar i värde. För att kort därefter kritisera skicket på en av forumets bästa röd subbar. Tro fan du får stå ut med en del kommentarer. Jävla tomte.
Och förresten. Stoppa pengarna i en indexfond istället. Ingen blir imponerad av att du går runt på tå för att du är rädd att skada din ”investering”.
Så, nu sa jag nog vad de flesta tänkte.
Nu uppfattade iof inte jag som att han kritiserade skicket på rödsubben, mer än att klockan i fråga ej tilltalade honom. Men visst är det rent generellt tröttsamt med ständiga frågor om vilken Rolle som man kan tjäna mest flingor påKommer in i tråden och frågar vilken Rolex man skall köp som inte tappar i värde. För att kort därefter kritisera skicket på en av forumets bästa röd subbar. Tro fan du får stå ut med en del kommentarer. Jävla tomte.
Och förresten. Stoppa pengarna i en indexfond istället. Ingen blir imponerad av att du går runt på tå för att du är rädd att skada din ”investering”.
Så, nu sa jag nog vad de flesta tänkte.
Han hade åsikter om länkenNu uppfattade iof inte jag som att han kritiserade skicket på rödsubben, mer än att klockan i fråga ej tilltalade honom. Men visst är det rent generellt tröttsamt med ständiga frågor om vilken Rolle som man kan tjäna mest flingor på![]()
Nja stämmer delvis men det hela misstolkades, den första bilden ser man att länken på ovansidan ser ut som att den är böjd eller liknande, som sagt jag är ny på detta och det va inget illa menat alls, men tror att många antar bara för man ställer en fråga/frågor på ett visst sätt så är man ute efter det antagbara. Nu orkar jag bry mig om att förklara det hela men tycker det är löjligt av vilket jag antar är vuxna människor att kommentera som det görs.Nu uppfattade iof inte jag som att han kritiserade skicket på rödsubben, mer än att klockan i fråga ej tilltalade honom. Men visst är det rent generellt tröttsamt med ständiga frågor om vilken Rolle som man kan tjäna mest flingor på![]()
Aahh oki. Missade själva kritiken mot rödsubben.Han hade åsikter om länken
Aahh haaa. Då kryper jag tillbaka.. lycka till med vad det än blirNja stämmer delvis men det hela misstolkades, den första bilden ser man att länken på ovansidan ser ut som att den är böjd eller liknande, som sagt jag är ny på detta och det va inget illa menat alls, men tror att många antar bara för man ställer en fråga/frågor på ett visst sätt så är man ute efter det antagbara. Nu orkar jag bry mig om att förklara det hela men tycker det är löjligt av vilket jag antar är vuxna människor att kommentera som det görs.
Mvh!
Lätt att missförstå en när man inte känner någon. jag har säkert missförstått någon här inne.Aahh haaa. Då kryper jag tillbaka.. lycka till med vad det än blir
Grönt och vitt är ju bästa färgernaFör mycket grönt, du måste ha betongcamo.
Dom riktiga ortenväktarna garvar förmodligen åt en fattig STÅLsub...Vaktar du orten med suben![]()
Önskar er alla en trevlig söndag!![]()
TackSå läckert med tvåraders och utan datum.
Grattis till en grym klocka!