Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Sitter den skönt?Rolex Submariner 124060
Grattis! Sitter den skönt?
Ha en fin subdag du med!5513 mk3 lollipop, ha en fin subdag
För ett ögonblick trodde jag det var dina byxorÖnskar alla submariner-fans en trevlig fredagkväll
Ross is wearing leather pants!För ett ögonblick trodde jag det var dina byxor
En nyare Sub sitter alltid bra, tack vare GlidelockTycker nästan den sitter skönare än Datejusten. Märks inte på handleden.
Jag är benägen att hålla med även om en 36 mm DJ på super jubilee är magiskt bekvämt det medTycker nästan den sitter skönare än Datejusten. Märks inte på handleden.
Absolut min är dock med nya jubilee med ”vanligt” clasp. När det blir lite tight/varmt tycker jag oysterlänken stör mindre, kanske för det är färre punkter som pressar mot huden.Jag är benägen att hålla med även om en 36 mm DJ på super jubilee är magiskt bekvämt det med
Inte? Hur kommer det sig?Det är något speciellt med denna.. Används dessvärre inte mycket men blir lika glad/nyförälskad varje gång jag tar på mig den
I-landsproblem - För många klockor i rotation skulle jag säga. Har man varje klocka i drygt 2-3 veckor så blir det flera månader mellan gångerna :/Inte? Hur kommer det sig?
Jag är dock också dålig på att använda min
Som jag dåI-landsproblem - För många klockor i rotation skulle jag säga. Har man varje klocka i drygt 2-3 veckor så blir det flera månader mellan gångerna :/
Trevlig helg Sub-kamrater!
Utan Sub i 3 veckor nu. Den fick inte följa med ti Spanien
Hur ska detta sluta @Barricello?
En Casioak och en Aqualand fick åka med.. börjar bli Riktigt tufft här nu med bara dessa 2.Hur ska detta sluta @Barricello?
Alicante är nära ..sen har vi en gråis här men hans priser på Rolex ligger 2 år i framtiden
Men tänk vad roligt det blir när ni får återförenas.En Casioak och en Aqualand fick åka med.. börjar bli Riktigt tufft här nu med bara dessa 2.
Mmmmums ser verkligen fram mot att få trä på subben å spänna fast den för en regäl åktur!Men tänk vad roligt det blir när ni får återförenas.
Roligt att du blev så nöjd med den. Var själv väldigt sugen.Mmmmums ser verkligen fram mot att få trä på subben å spänna fast den för en regäl åktur!