Barricello
Guld
Jag tackar ödmjukast för tipsetRoligt att du blev så nöjd med den. Var själv väldigt sugen.
![Partying face :partying_face: 🥳](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tackar ödmjukast för tipsetRoligt att du blev så nöjd med den. Var själv väldigt sugen.
Vilka bilder du tar!Gummit är bortmonterat för denna gång och den är nu tillbaka på länk men mellanlandade på några andra gummin och nato.
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort tack!Vilka bilder du tar!
Postar mer på Instagram: TimepieceSwedeVilka bilder du tar!
Trevlig helg Sub-kamrater!![]()
Lite som vissa säljare här på KS då.Alicante är nära..sen har vi en gråis här men hans priser på Rolex ligger 2 år i framtiden
![]()
Exakt vad jag tänkte sägaLite som vissa säljare här på KS då.![]()
Har äntligen gått och blivit med en sub som kommer till mig imorgon! Nån som vet var jag kan få ett värderingsintyg eller liknande i Gbg-området? Tänker att försäkringsbolagen kräver ett sådant om jag vill försäkra den?
Köp!Är nog lite sugen på en äldre 5 siffrig sub med datum
Mkrns måste jag säga!![]()
Haha. Lär bara offra nå annat förstKöp!
(inte min alltså)
Det är den tråkiga biten!Haha. Lär bara offra nå annat först![]()
Hehe, ja det är väl det.Det är den tråkiga biten!![]()
Kör själv ett Everest. Svart. Otroligt nöjd!Sugen på ett gummi till min 116610LN. Hört rekommendationer på everest och Rubber B. Någon som sitter på andra förslag alternativt vad som är bättre än de andra? Vilka färger gillar ni?
mvh
Har du någon bild att dela med?Kör själv ett Everest. Svart. Otroligt nöjd!
Dessvärre inte just då jag rätt nyligen bytte tillbaka till länk. Men bör nog finnas en o annan post längre bak i den här tråden med bilderHar du någon bild att dela med?
Ska scrolla igenom och kika runt lite!Dessvärre inte just då jag rätt nyligen bytte tillbaka till länk. Men bör nog finnas en o annan post längre bak i den här tråden med bilder![]()
Hade ett svart Everest gummi till min 116610.. mjukt och skönt. Använde det en vecka å sen skulle länken på. Sålde det sen för en billig peng.Sugen på ett gummi till min 116610LN. Hört rekommendationer på everest och Rubber B. Någon som sitter på andra förslag alternativt vad som är bättre än de andra? Vilka färger gillar ni?
mvh
Mina gamla bilder på Everest till 116610Sugen på ett gummi till min 116610LN. Hört rekommendationer på everest och Rubber B. Någon som sitter på andra förslag alternativt vad som är bättre än de andra? Vilka färger gillar ni?
mvh
Bra att du bytte tillbakaMina gamla bilder på Everest till 116610
Glöm inte att använda orginalsprintarna till länken ba! ..jag swoppa en av dessa och då vart de lite glapp på länken.
![]()
![]()
Jomen visst!Bra att du bytte tillbaka![]()
Gummi Curved (20mm) från Watchwear.se sitter som en smäck på SubC.Sugen på ett gummi till min 116610LN. Hört rekommendationer på everest och Rubber B. Någon som sitter på andra förslag alternativt vad som är bättre än de andra? Vilka färger gillar ni?
mvh
Kör just nu med mitt Rubber bSugen på ett gummi till min 116610LN. Hört rekommendationer på everest och Rubber B. Någon som sitter på andra förslag alternativt vad som är bättre än de andra? Vilka färger gillar ni?
mvh