Den färgkombinationen är fantastiskt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den färgkombinationen är fantastiskt snygg!
Instämmer helt, min AT fick lämna just för att jag upplevde den för stor, har 18 cm handledNu har jag iofs större handleder men upplevde AT 41mm när jag hade den större än sub. Proportioner och storlek på tavlan gör mer för upplevd storlek än faktisk mm tvärs över - testa!
Kanske går att byta till en annan tavla?Kikade på en gammal Sub idag som jag tror hade något tryckfel för texten var röd.
![]()
Håll dej borta från gamla grejer! Sen lyser ju den röda lampan/texten att de är fake!Kikade på en gammal Sub idag som jag tror hade något tryckfel för texten var röd.
![]()
Red flag!Kikade på en gammal Sub idag som jag tror hade något tryckfel för texten var röd.
![]()
Skämtsido! Fin kombo! En annan kan ju drömma!Kikade på en gammal Sub idag som jag tror hade något tryckfel för texten var röd.
![]()
Helvetes! En sån där borde man ha.. men under tiden får man nöja sig men den senare![]()
![]()
1971 vs 2021
Fake @Staafen FAKEKikade på en gammal Sub idag som jag tror hade något tryckfel för texten var röd.
![]()
Rödingen är inte min så jag drömmer jag med.Skämtsido! Fin kombo! En annan kan ju drömma!
Det jobbiga med att drömma rolex är att de förmodligen bara blir dyrare och dyrareRödingen är inte min så jag drömmer jag med.![]()
Ja man vaknar väl upp 2028 och då kostar de 800k.Det jobbiga med att drömma rolex är att de förmodligen bara blir dyrare och dyrare![]()
Bara att handla! Värsta rean ju.
Utöver den röda texten på tavlan, så kan man även se på sekundvisaren om det är fake eller ej.. Fake så tickar lixom sekundvisaren, och om de är äkta så flyter den mer.Vit text känns mer säkert!
![]()
Den hade ju inte ens safirglas utan det var något gammalt plast.Utöver den röda texten på tavlan, så kan man även se på sekundvisaren om det är fake eller ej.. Fake så tickar lixom sekundvisaren, och om de är äkta så flyter den mer.
Tips bara..![]()
Tyckte även att bevels var alldeles för stora på den där fake klockanDen hade ju inte ens safirglas utan det var något gammalt plast.
Ja, riktigt nice att ha koll på dagens datum när man dyker efter Titanics skatterJag tycker att en komplett dykare ska ha datum, men där har jag förstått att smaken är delad.
Bra att Rolex låter oss välja.
Fortfarande galet nöjd med min 126660.![]()
Ja precis, så att man inte råkar stanna en dag för länge där nere...Ja, riktigt nice att ha koll på dagens datum när man dyker efter Titanics skatter![]()