S
Staafen
Guest
Femsiffrigt är ju helt underbart!
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härliga klockor. En 16600 i fint skick är dröm-rollen för migFemsiffrigt är ju helt underbart!
![]()
De är fina helt klart även om jag själv föredrar Sub över SD.Härliga klockor. En 16600 i fint skick är dröm-rollen för mig![]()
Så även sexsiffrigtFemsiffrigt är ju helt underbart!
![]()
Så även sexsiffrigt
![]()
Asså dina bilder ärFemsiffrigt är ju helt underbart!
![]()
Tack gubben!Asså dina bilder är![]()
Jag postar mycket mer på min Instagram. Vill inte bomba Sub-tråden var och varannan dag.Asså dina bilder är![]()
Såna bilder uppskattas i den tråden. Så bomba du på vart och varannan dagJag postar mycket mer på min Instagram. Vill inte bomba Sub-tråden var och varannan dag.![]()
Jag postar mycket mer på min Instagram. Vill inte bomba Sub-tråden var och varannan dag.![]()
Vad roligt att höra, glad jag blir!Dina bilder var anledningen till att jag föll tillbaka till femsiffrigt, fortsätt bomba!
Håller med! Alltid extra trevligt att se lite kvalite och och kärlek nedlagt på bildernaVad roligt att höra, glad jag blir!
![]()
![]()
Vilka fina ord från er, jag blir genuint glad.Håller med! Alltid extra trevligt att se lite kvalite och och kärlek nedlagt på bilderna![]()
Den där är helt underbar!Usikker på om Doxa eller Rolex har den beste SUB’n, så måtte ta et bilde av Submarineren også.
![]()
Takk.Den där är helt underbar!
Roligt att få tag på ett så fint exemplar. Jag skulle väldigt gärna äga en jag med men känns inte ekonomiskt försvarbart för mig just nu.Takk.M7.serie fra 2008, kjøpt i 2016 som NOS med stickers. Kjekk kveld når stickers ble tatt av og den ble satt på håndleddet. Uvant med YG da, men blitt mer tilpasset til det nå.
Nä helguld ligger utom räckhåll för tillfället .. men lite halvguld kan man kanske fixaRoligt att få tag på ett så fint exemplar. Jag skulle väldigt gärna äga en jag med men känns inte ekonomiskt försvarbart för mig just nu.![]()
Hur bra klarar guldet sig mot repor och märken? Är kronan också guld eller bara pläterad? Kön på halvguld är ju kort så kanske ett alternativ med halvguld mot stål.Tvåton…underskattad…
![]()
Guld är mjukt o de polerade ytorna tex mittlänkarna får små repor ”hairlines” direkt typ. Allt du ser i guld på dessa moderna submariner är solit guld.Hur bra klarar guldet sig mot repor och märken? Är kronan också guld eller bara pläterad? Kön på halvguld är ju kort så kanske ett alternativ med halvguld mot stål.
Kronan är i helguld.Hur bra klarar guldet sig mot repor och märken? Är kronan också guld eller bara pläterad? Kön på halvguld är ju kort så kanske ett alternativ med halvguld mot stål.