Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga bilder som alltid!
Ingen från idag?En till från igår!
![]()
Tror att du har abstinens min vän!Jag ser bara bild på kaffet? Kanske skulle postat den i ”Lifestyle”
Bästa med en no date är att man kan ta tusen kort och posta olika dagar!En till från igår!
![]()
Eller så blir man vintagenörd för de ställer aldrig datumet ändå.Bästa med en no date är att man kan ta tusen kort och posta olika dagar!
Vintagesubar kan man ju gärna nörda ner sig i, så absolut!Eller så blir man vintagenörd för de ställer aldrig datumet ändå.
Haha det tror jag inte. Teams möte hela dagen och löpning efter det.Tror att du har abstinens min vän!![]()
Tänka sig att en rolle passar i ett Patekfodal
Det är ju riktigt trevliga färger på fodralet! håller med.Tänka sig att en rolle passar i ett Patekfodalfin bild
Visste att den skulle komma haha! Den gör sig mycket bra i det tycker jag.Tänka sig att en rolle passar i ett Patekfodalfin bild
Har också dessa två. Är vi Sub-Bros nu?Dubbelsubben!
![]()
Har också dessa två. Är vi Sub-Bros nu?![]()
Haha ja, sålde båda. Frugan undrade varför. Jag höll med och fick köpa nya. DyrareDet skulle jag definitivt sägaDina är väl också AD-subbar om jag inte mins fel!? Efter att ha haft ett gäng beg så fick det bli två nya och nu får dem stanna
![]()
Staafen.. Du vet att du inte kan posta någon halvdassig bild ever again va? ..Du har satt ribban gaaanska högt nu
Hahaha, tack min vän.Staafen.. Du vet att du inte kan posta någon halvdassig bild ever again va? ..Du har satt ribban gaaanska högt nu![]()
Haha ja, sålde båda. Frugan undrade varför. Jag höll med och fick köpa nya. Dyrare![]()
Min första 114060 kostade 44kPrecis samma resa här, köpte min första plastade Hulk för 68,5k…Det slutade med två nya och dyrare från AD som numera sitter säkert
![]()
Suck… Vill inte veta vad din tyngsta Daytona gick på… Men man lär sigMin första 114060 kostade 44k
Min första 116610LV kostade 55k![]()
416kSuck… Vill inte veta vad din tyngsta Daytona gick på… Men man lär sig![]()