Kibo
Basic
Får en urmakare som ej är AD utföra service på en Rolex?Urservice i norr fixar det galant, likaså olofsfors urmakeri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får en urmakare som ej är AD utföra service på en Rolex?Urservice i norr fixar det galant, likaså olofsfors urmakeri
Garantin har gått ut om klockan är från 2010.Får en urmakare som ej är AD utföra service på en Rolex?
Så en stulen Rolex kan vilken urmakare som har kunskap kunna göra en service. Trodde att endast AD fick utföra service och tvungna att anmäla en sluten Rolex till polisen. Oroväckande!Garantin har gått ut om klockan är från 2010.
Är la inga konstigheter, det som är oroväckande är hur urmakeri försvinner överallt pga centraliseringen av servicen. Gubbar som servat rolex hela livet kan nu knappt byta batteri på klockor för att de inte får delar.Så en stulen Rolex kan vilken urmakare som har kunskap kunna göra en service. Trodde att endast AD fick utföra service och tvungna att anmäla en sluten Rolex till polisen. Oroväckande!
Hur tänkte du att man skulle förhindra det?Så en stulen Rolex kan vilken urmakare som har kunskap kunna göra en service. Trodde att endast AD fick utföra service och tvungna att anmäla en sluten Rolex till polisen. Oroväckande!
Hur tänkte du att man skulle förhindra deto
Såklart att kolla serienumret en seriös AD gör det!Hur tänkte du att man skulle förhindra det?
Såklart att kolla serienumret en seriös AD gör det!
Fast jag tror snarare glassen menade hur man skall förhindra att en klocka servas hos någon annan än AD?Såklart att kolla serienumret en seriös AD gör det!
Fasen va bra den där är!
DitoFasen va bra den där är!![]()
Är det en sån där ärtsopp-dial?Brunsub
![]()
Jag tänker mig mer huden på en äldre dam bosatt i FloridaÄr det en sån där ärtsopp-dial?
Enkla svaret är att om det stör dig redan nu, köp den inte. Du kommer inte att sluta störa dig på det. Byta visare hade inte jag gjort utan hellre letat ett annat ex.Hej samtliga,
Ni får ursäkta för dum fråga/idé. Jag funderar på att köpa klockan nedan. Dock stör jag mig på oxidationen på visarna. Om jag byter visare så kommer ju färgen på lysmassan skilja sig jämfört med index. Så förutom att stå ut med oxidationen eller köpa något annat, vad har jag för möjligheter?
![]()
Får då fortsätta leta.Enkla svaret är att om det stör dig redan nu, köp den inte. Du kommer inte att sluta störa dig på det. Byta visare hade inte jag gjort utan hellre letat ett annat ex.
Själv hade jag inte stört mig, men det är du och din åsikt som räknas.
Nog har vi sett den allt!Tänkte bara tipsa alla Submariner-entusiaster att jag lagt upp nedan 1680 för försäljning!
![]()
Tänkte bara tipsa alla Submariner-entusiaster att jag lagt upp nedan 1680 för försäljning!
![]()
Ja en sådan sak missar man inte!Nog har vi sett den allt!![]()