• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Ja en sådan sak missar man inte! ;)
Hade läget varit lite annorlunda så hade du säkert redan fått ett PM av mig, men detta året har varit väl tungt utgiftsmässigt så klockkontot får tyvärr inte så mycket tilldelning för tillfället. Den är riktigt häftig!
Jag är ju sugen på 1680, så att den kommer upp är inge bra haha.

lördag
0F3C80B5-EA27-466F-81B9-3A9BE23BAEDC.jpeg

Är det någon som har bild på 116610 och 126610 på samma arm för att se skillnad på storlek?
Har skrivit lite subjektivt om det här

Har skrivit lite subjektivt om det här
Toppen. Bra läsning!
Hur tycker du den står sig på handleden, jag har hört att den sitter lite annorlunda. Framförallt om man har den sittandes lågt ned mot handleden?

Toppen. Bra läsning!
Hur tycker du den står sig på handleden, jag har hört att den sitter lite annorlunda. Framförallt om man har den sittandes lågt ned mot handleden?
Tycker min 124060 sitter lite bättre än vad 114060 gjorde. Vet inte om den något bredare länken har nåt med saken att göra. Upplever att jag använder glidelock mindre ofta på 124060 än på 114060 🤷🏻‍♂️
6FB46CD6-8D67-4AEC-BDDB-0CB66C4BBC4A.jpeg

Sittter och slipar på en affärsidé jag precis kom på🤔 En Submarinerbyrå! Vi hyr ut erfarna klocknördar med bra AD-relationer. De får in dig på en lista för en fet provision. Någon som är på?😁

Låter nästan som en klassisk gråhandlare i mina öron 🤓
Jo, kanske. Är lite osäker på hur de gör🙂 men skulle ju vara ett bra sätt att ge klocknördar ett passande jobb. Typ såhär:

kund stiger in i Submarinerbyrån.
- hej, jag vill ha en submariner utan att behöva betala skjortan hos en gråhandlare.

- Ok! Det här är Mr klocknörd, han går till en av sina ADs och får till en plats på en lista. Det blir 10000 kronor tack!

-Tackar tackar

😆

Tillbaka
Topp