• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Äntligen en Submariner!
Otroligt vilken skillnad det är när man får använda en klocka i flera dagar, hur mycket man än läser, tittar på bilder och filmer och tom. provar en klocka så är det ett helt annat universum som öppnar upp sig när man har väl använt klockan ett litet tag.

Submarinern känns som att jag haft den på armen alltid, som när man tar på sig ett par väl använda jeans.
Så självklar och naturlig och samtidigt spektakulär på flera sätt.
Den här får barnen ta över någon gång i framtiden 😊

Äntligen en Submariner!
Otroligt vilken skillnad det är när man får använda en klocka i flera dagar, hur mycket man än läser, tittar på bilder och filmer och tom. provar en klocka så är det ett helt annat universum som öppnar upp sig när man har väl använt klockan ett litet tag.

Submarinern känns som att jag haft den på armen alltid, som när man tar på sig ett par väl använda jeans.
Grattis, ser riktigt bra ut! :)

Äntligen en Submariner!

Stort grattis och vilka fina bilder!

Äger samma referens och kan bara instämma, helt fantastisk! :D
5EC3C5E8-3555-4B2E-A072-9E909E747130.jpeg

Jag har, likt många andra skulle jag tro, ägnat en del tid och tankekraft åt att väga de olika referenserna mot varandra. Jämfört bandhorn, glasringar, länkar och lås samt i många fall ställt bekvämlighet och kvalitetskänsla mot någon slags ursprunglig äkthet eller vintagecharm.

Nu har jag visserligen bara ägt en Submariner men efter att därtill ha provat både fyr- och sexsiffriga samt tagit del av alla bilder i denna tråd måste jag konstatera att de alla väl förtjänar sin existens.

Skål!

B02DCFDA-E9F7-431C-B8E9-6AB7B6C0359D.jpeg

Men visst är väl sena femsiffriga ändå bäst?

Jag har, likt många andra skulle jag tro, ägnat en del tid och tankekraft åt att väga de olika referenserna mot varandra. Jämfört bandhorn, glasringar, länkar och lås samt i många fall ställt bekvämlighet och kvalitetskänsla mot någon slags ursprunglig äkthet eller vintagecharm.

Nu har jag visserligen bara ägt en Submariner men efter att därtill ha provat både fyr- och sexsiffriga samt tagit del av alla bilder i denna tråd måste jag konstatera att de alla väl förtjänar sin existens.

Skål!

B02DCFDA-E9F7-431C-B8E9-6AB7B6C0359D.jpeg

De va vuxet skrivet 😃👍 Håller ju Helt med!

Skål!

Fin bild och fint skrivet. Du förvaltar din språkliga gåva väl men när all sofism väl är lagd åt sidan så måste vi ändå alla konstatera att fyrsiffriga är evigt bäst.

Såg en lustig annons🤣 de stod rolex oystee perpetual som rubrik och säljeren säger de är en äkta. Men vad jag kan se är de en submariner. Skulle ni våga buda? x)

Bilagor

• 20210913_212155.jpg
    20210913_212155.jpg
    98.3 KB · Visningar: 15
  • 20210913_212142.jpg
    20210913_212142.jpg
    91.5 KB · Visningar: 14
  • 20210913_212131.jpg
    20210913_212131.jpg
    76.3 KB · Visningar: 13
  • 20210913_212118.jpg
    20210913_212118.jpg