Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kort fråga: från och med vilket år/ref fick Rolex Sub applicerade indexringar?
Mitten av 80-taletKort fråga: från och med vilket år/ref fick Rolex Sub applicerade indexringar?
Jäklar va bra!Mysigt väder idag!!
![]()
Tack!! SupernöjdJäklar va bra!![]()
Sjunde gången gilt?Blev med sub idag för sjunde gången. Sjunde gången gillt?
![]()
Nej nej, det blir åttonde gångenSjunde gången gilt?![]()
Sjunde gången gilt?![]()
Förra var giltNej nej, det blir åttonde gången![]()
Haha jag vet. ”Sjunde gången gilt” lät dock bättre…Nej nej, det blir åttonde gången![]()
Sant!Haha jag vet. ”Sjunde gången gilt” lät dock bättre…![]()
Fick precis tillbaka min 5513 från full service, landade på 4500kr. Om man inte känner sig tvungen att ta det via AD så går det att komma relativt billigt undan.Ni som gjort service av 1680-refen, vad har de landat på?
Tar det som att du inte servade hos ad?Fick precis tillbaka min 5513 från full service, landade på 4500kr. Om man inte känner sig tvungen att ta det via AD så går det att komma relativt billigt undan.
Stämmer, jag servade hos Dr Watch. Har servat fyra klockor hos dom totalt och har inget att klaga på.Tar det som att du inte servade hos ad?
Hur hanteras gamla slita delar? Kommunikationen etc.Stämmer, jag servade hos Dr Watch. Har servat fyra klockor hos dom totalt och har inget att klaga på.
Har alltid fått tillbaka utbytta delar, dom verkar inte byta mer än nödvändigt och har en bra dialog angående vad dom hittar och offert.Hur hanteras gamla slita delar? Kommunikationen etc.