• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Ok hiss eller diss?
Mattade ut insert på 16610 idag för att blinga ner den lite.
Före:
C5F982B8-3BD6-41EE-B694-7144648B60A1.jpeg


Efter:
8CCD3AD4-C377-41BE-8619-0C9346CB08CB.jpeg
E75CDD09-3917-4894-ABBD-7804C50E968B.jpeg
02268395-A0C9-4F04-926F-B23175EDB1EA.jpeg


Ingen jätteskillnad men lite mattare blev det.
Har ett nytt insert inkommande så tänkte labba lite med detta.
 

Nm371

Breitling
Nu har jag helt klart provat klart och funderat klart, och valet faller såklart på en subC efter att ha kollat precis allt! Är det något som man ska tänka på extra mycket vid begagnatköp? Fullset etc är ett krav, men i övrigt något annat som är viktigt?
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Nu har jag helt klart provat klart och funderat klart, och valet faller såklart på en subC efter att ha kollat precis allt! Är det något som man ska tänka på extra mycket vid begagnatköp? Fullset etc är ett krav, men i övrigt något annat som är viktigt?
Vill du ha fullset (det skulle jag inte heller tumma på med en SubC) så leta upp en här på KS. Köp säljaren, betala vad det kostar, live happily ever after! Börja med att lägga ut en Köpes-annons tycker jag.
Jag var själv i dina skor för snart ett år sen. Eftersom jag ville ha datum, men ingen bubbla så slutade det dock i mitt fall med en SD 116600. Det ångrar jag inte en sekund, men är du säker på Sub så är du ju det!
Lycka till!
 

Nm371

Breitling
Vill du ha fullset (det skulle jag inte heller tumma på med en SubC) så leta upp en här på KS. Köp säljaren, betala vad det kostar, live happily ever after! Börja med att lägga ut en Köpes-annons tycker jag.
Jag var själv i dina skor för snart ett år sen. Eftersom jag ville ha datum, men ingen bubbla så slutade det dock i mitt fall med en SD 116600. Det ångrar jag inte en sekund, men är du säker på Sub så är du ju det!
Lycka till!

Var lite inne på det också, men landar nog på en bubbla i alla fall! Men tack för svaret! Slänger ut en annons på köp!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Nu har jag helt klart provat klart och funderat klart, och valet faller såklart på en subC efter att ha kollat precis allt! Är det något som man ska tänka på extra mycket vid begagnatköp? Fullset etc är ett krav, men i övrigt något annat som är viktigt?
De håller ju priset riktigt bra så jag skulle överväga att spara ett tag och istället köpa nytt.
 

Pantzar

Omega
Är baserad i jönköping och här ligger väntetiden på ca ett halvår. Men har möjlighet att hämta upp klocka även i sthlm.

Mm Engströms i jkpg var inte superintresserade av när dom kunde leverera en till mig när jag frågade, här i Göteborg låg leveranstiden på något liknande, prova att ringa dom olika handlarna och fråga
 
Av att döma så verkar Hulken jäkligt poppis. Tycker ni inte det är knepigt att matcha den med kläderna?

Har oftast själv blått på mig och kan ibland känna att det blir svårt med min 116610LN.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Av att döma så verkar Hulken jäkligt poppis. Tycker ni inte det är knepigt att matcha den med kläderna?

Har oftast själv blått på mig och kan ibland känna att det blir svårt med min 116610LN.

Haft min i 2 veckor och nä.
Men visst, min andra klocka är en Root Beer så ingen av mina är "enkla att matcha med kläderna". Men jag finner inte det svårt alls.
 
Topp