• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Mina gamla som användes dagligen till mer eller mindre allt,
daglig.jpg

duop1.jpg

båda är kvar på forumet :)

Jag har försökt att googla mig fram, men hittar inget svar...
Vad är bezelen gjord av för material?
Jag har läst/förstått mig till att insertet är i Cerachrom samt att markeringarna/siffrorna är coatade i platinum.
Men själva bezelen? Vitguld likt andra modeller eller är den gjord i Oystersteel som caset?

Vad är bezelen gjort av för material?
Jag har läst/förstått mig till att insertet är i Cerachrom samt att markeringarna/siffrorna är coatade i platinum.
Men själva bezelen? Vitguld likt andra modeller eller är den gjord i Oystersteel som caset?
stål på stålmodell

Vad är bezelen gjord av för material?
Samma material som caset - min kvalificerade gissning

Vad är bezelen gjort av för material?
Beror på, stål är stål, guld är guld.

Edit: var visst sist på bollen..

Har nyss fått min 126613lb och letar efter en strap att variera med, typ Perlon eller något liknande. Något som har tips på någon bra som har 21mm lug to lug? 20023613-hx55f19k9sijb2wic6v2rkul-ExtraLarge.jpg

Tillbaka
Topp