• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

D544E0BD-3E31-4248-803A-506944390449.jpeg

Satt bra på dig! Köp!
Tack! Haha nja, vet inte om jag tycker att den är värd dagens pris.
Den är fin...men inte "hype" insane pris fin.

Cool duo dock med din svarta
Håller med, lite väl saftigt pris idag men det lär knappast bli billigare.

En lite rolig story! Han frågade mig när denna släpptes om jag tyckte att han skulle köpa en grön eller en svart. 😂 Jag sa att han skulle köpa en svart för han lär tröttna på den gröna. Han köpte den gröna ändå och gav ca. 55' med rabatt om jag minns rätt. 😄

En lite rolig story! Han frågade mig när denna släpptes om jag tyckte att han skulle köpa en grön eller en svart. 😂 Jag sa att han skulle köpa en svart för han lär tröttna på den gröna. Han köpte den gröna ändå och gav ca. 55' med rabatt om jag minns rätt. 😄
En vän sålde sin för 67k och köpte nyligen en ny för 105. Nu är det trots allt en bra deal men could’ve been better 😂

Personligen håller jag fast vid min svarta och byter aldrig mot en annan kulör!

Mm. Lite tvek om jag skulle lägga de pengarna själv.

Gav 55k för min första 🙃

Tillbaka
Topp