Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa att flytta en länk från 12 till 6. Brukar motverka "klockan-hänger-ner" känslan då#sunburst #126613
Ser väl ut som en hel länkbit kan tas bort där va?Testa att flytta en länk från 12 till 6. Brukar motverka "klockan-hänger-ner" känslan då
Beror på hur Glidelocken är inställdSer väl ut som en hel länkbit kan tas bort där va?
Förstås! Kanske maxad glidelock för optimalt bilhandlarhäng!Beror på hur Glidelocken är inställd
Rätt val imo, stort grattis och vilket jäkla skickJagat länge efter en twoliner, och igår införskaffades en, äntligen. Min svarta explorer 2 fick lämna till förmån av denna.
Tackar! Jo, den är i riktigt fint skick. Två Explorer 2 i lådan kändes lite overkill, så den vita fick stanna, och den svarta fick lämna.Rätt val imo, stort grattis och vilket jäkla skick
Satt bra på dig! Köp!Klämde lite på polarens Hulk igår men är fortfarande lite skeptisk.
Den är fin...men inte "hype" insane pris fin.Klämde lite på polarens Hulk igår men är fortfarande lite skeptisk.
Tack! Haha nja, vet inte om jag tycker att den är värd dagens pris.Satt bra på dig! Köp!
Håller med, lite väl saftigt pris idag men det lär knappast bli billigare.Den är fin...men inte "hype" insane pris fin.
Cool duo dock med din svarta
En vän sålde sin för 67k och köpte nyligen en ny för 105. Nu är det trots allt en bra deal men could’ve been betterTack! Haha nja, vet inte om jag tycker att den är värd dagens pris.
Håller med, lite väl saftigt pris idag men det lär knappast bli billigare.
En lite rolig story! Han frågade mig när denna släpptes om jag tyckte att han skulle köpa en grön eller en svart. Jag sa att han skulle köpa en svart för han lär tröttna på den gröna. Han köpte den gröna ändå och gav ca. 55' med rabatt om jag minns rätt.
Trist men bra deal som du säger.En vän sålde sin för 67k och köpte nyligen en ny för 105. Nu är det trots allt en bra deal men could’ve been better
Personligen håller jag fast vid min svarta och byter aldrig mot en annan kulör!
Fortfarande för dyrt…Han köpte den gröna ändå och gav ca. 55' med rabatt om jag minns rätt.
En fråga om tid innan en Panerai myser bredvid den där #myjourneyDenna håller på att döda mitt intresse för nya klockor.. Man behöver ju inget annat än den här
Mm. Lite tvek om jag skulle lägga de pengarna själv.Tack! Haha nja, vet inte om jag tycker att den är värd dagens pris.
Håller med, lite väl saftigt pris idag men det lär knappast bli billigare.
En lite rolig story! Han frågade mig när denna släpptes om jag tyckte att han skulle köpa en grön eller en svart. Jag sa att han skulle köpa en svart för han lär tröttna på den gröna. Han köpte den gröna ändå och gav ca. 55' med rabatt om jag minns rätt.
Den är ju fin, absolut. 55' känns rimligt tycker jag. Jag gav inte i närheten av det för min 16610 när det begav sig.Mm. Lite tvek om jag skulle lägga de pengarna själv.
Gav 55k för min första
Jag var ok med att den listade för 85k när jag bokade en. Den hann dock gå upp i pris två gånger när jag väl fick plocka ut den. 101kDen är ju fin, absolut. 55' känns rimligt tycker jag. Jag gav inte i närheten av det för min 16610 när det begav sig.
Men sen kom ju Starbucks och...Jag var ok med att den listade för 85k när jag bokade en. Den hann dock gå upp i pris två gånger när jag väl fick plocka ut den. 101k
Tur att jag gillar 116610LV merMen sen kom ju Starbucks och...
Jag är lite kluven där, gillar nog "Starbucks" mer men skulle välja en Kermit utan att blinka.Tur att jag gillar 116610LV mer
Känns lite tråkigt när bara ringen är grön, plus att det redan finns en äldre ref med den designen.Jag är lite kluven där, gillar nog "Starbucks" mer men skulle välja en Kermit utan att blinka.
Haha sant!Känns lite tråkigt när bara ringen är grön, plus att det redan finns en äldre ref med den designen.
Älskar grönt, så det skadar inte att du får mer grönt för pengarna med en 116610. Plus, mer unik
Har haft den så i månader och glömt att jag FAKTISKT kan justera..Testa att flytta en länk från 12 till 6. Brukar motverka "klockan-hänger-ner" känslan då