Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som någon redan nämnt så är det ett uttjatat ämne här.Hmm, investering=inte torska pengar OM jag skulle behöva sälja. Har flera års tid sneglat på subbar så handlar mer om modell och att det inte är ett idiotiskt köp (tänk ny bil)
Ser inte riktigt hur det kan vara uttjatat ;-)Som någon redan nämnt så är det ett uttjatat ämne här.
Men… Prova dig fram och hitta din favorit, hitta sedan ett bra exemplar utifrån dina preferenser och njut.
Testa sökfunktionen så ser du.Ser inte riktigt hur det kan vara uttjatat ;-)
När det gäller date varianten, fixar den kort/lång månad (vet att Seiko hade en perpetual calendar som gjorde det) eller är det ett evigt ställande av datum?
Ok, det var perpetual date som fick mig att tro det.Testa sökfunktionen så ser du.
Nej, en sub har inte varken annual eller perpetual kalender.
Bild på toolwatch för att hålla topic.
![]()
Nej, beg/gråhandel eller relation med ad sedan tidigare. En enkel sökning gav detta, gäller ännu.Ok, det var perpetual date som fick mig att tro det.
Skickade iväg en intresseanmälan till Nymans Ur och fick svaret att det inte finns någon kö och inga klockor- går de ens att köpa och hur ställer man sig i kö? Har enbart handlat på KS, WUS etc tidigare
Det ligger ute en 14060m på här på forumet. Visserligen ingen tritium-urtavla på den (vilket jag personligen vill ha) men Twoliners är ”cleana” och storleken är i mitt tyckte att föredra över de nya subbarna. Jag tycker de har mkt charm. Dessutom - Ingen väntetid därOk, det var perpetual date som fick mig att tro det.
Skickade iväg en intresseanmälan till Nymans Ur och fick svaret att det inte finns någon kö och inga klockor- går de ens att köpa och hur ställer man sig i kö? Har enbart handlat på KS, WUS etc tidigare
Tack, suck- tänker inte köpa via gråis och inte heller köpa andra klockor hos AD för att få köpa klockan jag vill ha. Går emot mina principerNej, beg/gråhandel eller relation med ad sedan tidigare. En enkel sökning gav detta, gäller ännu.
Väntetid på rolex sub?
hej, Finns det väntetid på en splitterny rolex sub? skiljer det sig mellan olika modeller ? (tex den vanliga svarta och Hulk) Gäller det både hos en ad och gråhandlare?klocksnack.se
Gärna datum men framförallt ny, har inte bråttom så kunde lätt ställa mig i kö och vänta ett par årDet ligger ute en 14060m på här på forumet. Visserligen ingen tritium-urtavla på den (vilket jag personligen vill ha) men Twoliners är ”cleana” och storleken är i mitt tyckte att föredra över de nya subbarna. Jag tycker de har mkt charm. Dessutom - Ingen väntetid där
Men du ville kanske absolut ha datum?
Finns sex andra ADs i Sverige. Stor risk att de inte heller tar emot nya beställningar men du kan ju alltid prova.Gärna datum men framförallt ny, har inte bråttom så kunde lätt ställa mig i kö och vänta ett par år
Aj då, Bäst att sälja. Ok, jag kan tänka mig att göra affär.mycket nöjd med denna. får tyvärr inte till en bra inställning på min 17,5cm handled. claspen hamnar off och drar snett.
![]()
Jag fick inte ställa mig i kö iallafall på en ny sub senast för ett par veckor sedan.Finns sex andra ADs i Sverige. Stor risk att de inte heller tar emot nya beställningar men du kan ju alltid prova.
Du levererar alltid väldigt fina bilder. Ett riktigt proffs16618 gjør høstkveldene litt lysere.
![]()
Man undrar ju hur många tag heuers han var tvungen att köpa samtidigtJohn Wick vet vilken klocka som gäller. Han köpte en till varje person i stuntteamet.
![]()
Keanu Reeves Surprises the John Wick Stunt Team With Personalized Rolex Watches
One of the crew members shared a photo of the pricey timepiece on Instagram, writing, “best wrap gift ever.”www.vanityfair.com
![]()
![]()
Glömma tyvärr
Höstigt
Snygg! En fråga, finns Submariner bara i svart om man vill ha utan datum och cyklop. Jag kommer inte överens med det där cyklopögatHöstigt
![]()
Yes. no date görs bara i svartSnygg! En fråga, finns Submariner bara i svart om man vill ha utan datum och cyklop. Jag kommer inte överens med det där cyklopögat![]()
Man kan byta glas eller ta bort cyklopet.Snygg! En fråga, finns Submariner bara i svart om man vill ha utan datum och cyklop. Jag kommer inte överens med det där cyklopögat![]()