Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så vill man ju att ens vitguldsmarkeringar ska se ut!
ApprovedSällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Inte sååå tokigt ändåSällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Det fick faktiskt sitta kvar.Inte sååå tokigt ändå![]()
Sällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Ok men inte bra. Capisce?Sällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Just detta tror jag inte smalnar av alls men jag vill gärna ha avsmalnande. Det blev dock riktigt bra ändå.Tycker det lirar! Speciellt om bandet smalnar av en aning
Nope, det sitter kvar.Ok men inte bra. Capisce?
BenissimoSällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Första gången jag tycker att något annat än länk passar på en sub, faktisk riktigt snyggt dessutomSällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Sällan jag kör annat än länk på denna men idag testar jag nytt. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Hmm...Nej, jättetokigt. Hellre Nato.
Samma här. Har tyvärr ingen historik hos AD, men fick höra att listan var stängd hos samtliga AD i Sverige.Jag fick inte ställa mig i kö iallafall på en ny sub senast för ett par veckor sedan.
Vilken bild! Fantastisk klockaFemsiffrigt är ju helt underbart!
![]()
Vilken bild! Fantastisk klocka
Så jäkla najs! Ser ut att vara i bra skick också!(?)![]()
Velar om jag ska gå tillbaka till 14060 men oavsett så är detta verkligen en otroligt vacker modell![]()
Passar väldigt bra måste jag säga!Just detta tror jag inte smalnar av alls men jag vill gärna ha avsmalnande. Det blev dock riktigt bra ändå.
![]()
polerad någon gång men fint skick skulle jag säga ^^ någon får väl hojta till om de är sugen på en swaparooSå jäkla najs! Ser ut att vara i bra skick också!(?)