mario1971
Guld
Han är nästan lika cool som min.Den här kom ut ur facket idag och får göra mig sällskap under helgen!![]()
![Rage :rage: :rage:](/styles/baisik/xenforo/smilies/rage.png)
Grattis till ditt nyförvärv!
![Clapping hands :clap: 👏](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44f.png)
Har du märkt att kronan på den nya 41mm-modellen sticker ut mer än i tidigare referenser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han är nästan lika cool som min.Den här kom ut ur facket idag och får göra mig sällskap under helgen!![]()
Inget nyförvärv faktiskt utan införskaffades i maj förra åretHan är nästan lika cool som min.
Grattis till ditt nyförvärv!
Har du märkt att kronan på den nya 41mm-modellen sticker ut mer än i tidigare referenser?
Förstår hur du menar och har resonerat likadant själv. Men, har även en 16710 GMT så den där "Nätta sportrolexen" är liksom täckt - Jag kan knappt tro att jag skriver det - men jag GILLAR den kralliga, stadiga pjäsen. 11En 126610 är ju i jämförelse mot din 16610 rätt så olik. I min mening är en 16610 både trevligare och nättare, därför tycker jag du ska sitta still.
Är bubblan tillbaka?Sabreringssubben firar 10 år nu i februari varav 7 år i min ägo. Inte ens fått sin första service & den tickar på. Det måste firas.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sabreringssubben firar 10 år nu i februari varav 7 år i min ägo. Inte ens fått sin första service & den tickar på. Det måste firas.
![]()
Ja han körde alltid med subbenHar du sabrerat dompan med suben?![]()
Aldrig, försökte vara sentimental.Är bubblan tillbaka?
Har du sabrerat dompan med suben?![]()
Haha najs, goa dingsJa han körde alltid med subben![]()
Inte de äldre heller?Personligen gillar jag inte Submariner på natobaren.
De äldre är optiskt lättare och det passar dem bättreInte de äldre heller?
De äldre är optiskt lättare och det passar dem bättre
Inte ens på en Milsub? Vad ska man då ha på den? Single pass läder?Passar bättre men gör sig fortfarande inte bra på en submariner.
Det är väl knappast för looken som en milsub har nato eller?Inte ens på en Milsub? Vad ska man då ha på den? Single pass läder?![]()
Nej jag tycker det ser bomb ut på typ alla ref fram tills de 6 siffriga!![]()
What's not to like
Ursprungligen nej då de är issued.Det är väl knappast för looken som en milsub har nato eller?
Tunn is där diskussionen eventuellt hamnar i "varför tycker man något är snyggt, egentligen" och så slutar det med att man kommer fram till att det är samma drivkrafter bakom, dvs historia och marknadsföring på rätt sätt. Men i slutändan så är det givetvis så att om inte Submarinern som modell passar på nato, så passar ingenting på nato. Sen kan man såklart ifrågasätta att just 6-siffrig Sub passar på nato, och så länge man inte utgår från att "fina Rolexen minsann inte ska ha ett tygband på sig" så är det väl en hyfsat rimlig hållning.Det är väl knappast för looken som en milsub har nato eller?
+1Nej jag tycker det ser bomb ut på typ alla ref fram tills de 6 siffriga!