Otroligt läcker. Gör inte väntan på min egen sub lättare. Bara 22 månader kvarIbland så sker det…en sub klär armen![]()
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt läcker. Gör inte väntan på min egen sub lättare. Bara 22 månader kvarIbland så sker det…en sub klär armen![]()
Helt galet ett marknaden är som den är. Det var inte många år sedan de hade sub på alla hyllorna och du kunde få dem med 25% rabatt.Otroligt läcker. Gör inte väntan på min egen sub lättare. Bara 22 månader kvar![]()
Helt galet ett marknaden är som den är. Det var inte många år sedan de hade sub på alla hyllorna och du kunde få dem med 25% rabatt.
Fast du fick väl inga 25% på LV’n?!? Det fick då inte jagHelt galet ett marknaden är som den är. Det var inte många år sedan de hade sub på alla hyllorna och du kunde få dem med 25% rabatt.
Ähhh du har en jättefin sub. Njut och glädjs åt den.
Tror jag fick hyfsad rabatt på min första lv jag köpte. Senare blev det kö på demFast du fick väl inga 25% på LV’n?!? Det fick då inte jag![]()
Ähhh du har en jättefin sub. Njut och glädjs åt den.
Aldrig förstått varför man ska behöva matcha?Jag hade Starbucks, jag ska inte säga - intressant. Men i längden kan den här färgen på ramen göra mig trött. Jag kunde inte matcha dem med rätt tröjor och skjortor.
Jag hade Starbucks, jag ska inte säga - intressant. Men i längden kan den här färgen på ramen göra mig trött. Jag kunde inte matcha dem med rätt tröjor och skjortor.
Bild tackAldrig förstått varför man ska behöva matcha?
Kör min blåa TT sub till allt..
Aldrig förstått varför man ska behöva matcha?
Jag bytte grönt till svart och var inte längre orolig.Tänker man så mycket på det?
Bjuder på ett litet bildspel där jag plockade så många olika färger på kläder jag kunde, enjoy!Bild tack![]()
![]()
![]()
Ja, jag gör iaf det.Tänker man så mycket på det?
För att det ska se bra utAldrig förstått varför man ska behöva matcha?
Det kan jag tro…jag var bland de sista så få någon form av rabatt var helt uteslutet, men det är helt ok idagTror jag fick hyfsad rabatt på min första lv jag köpte. Senare blev det kö på dem
Bra enligt vem?Ja, jag gör iaf det.
För att det ska se bra ut![]()
Mig själv, precis som alla andra accessoarer och kläder.Bra enligt vem?
Precis, huvudsaken är att man själv är nöjd och bekvämMig själv, precis som alla andra accessoarer och kläder.
Du fråga varför man vill matcha och fick svar på den fråganPrecis, huvudsaken är att man själv är nöjd och bekväm
Vad andra stilpoliser tycker kunde jag personligen inte brytt mig mindre om.
Brukar inte göra något annat än att trycktesta alla klockor som är 2-3 år eller äldre innan sommaren.Min älskade klocka är snart sju år gammal och jag har haft den sedan ny. Jag bär den nästan var dag och under sommarmånaderna får den bada väldigt mycket. Den håller tiden utmärkt så känner inget behov av service. Jag frågar nu efter andras erfarenhet kring täthet. Hur länge vågar jag lita på att den förblir tät utan att göra service och byta packningar? Vet att jag kan låta trycktesta den men det ger bara trygghet för stunden.
![]()
Jag hade nog kört täthetsservice sen är du klar ett par år framåt.Min älskade klocka är snart sju år gammal och jag har haft den sedan ny. Jag bär den nästan var dag och under sommarmånaderna får den bada väldigt mycket. Den håller tiden utmärkt så känner inget behov av service. Jag frågar nu efter andras erfarenhet kring täthet. Hur länge vågar jag lita på att den förblir tät utan att göra service och byta packningar? Vet att jag kan låta trycktesta den men det ger bara trygghet för stunden.
![]()
Väldigt intressant det där, har hört 3 olika saker från 3 olika ADn, bör testat varje år om jag badar med den, bör testat var annat år oavsett och en av dem ifrågasätter mig nästa varför jag skall göra det när Rolex har Garanti i 5 år ?Brukar inte göra något annat än att trycktesta alla klockor som är 2-3 år eller äldre innan sommaren.
3 års dagligt användande review