Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade gjort täthetsservice. Har du lagt så mycket pengar på en klocka är det dumsnålt att chansa. Då kan du säkert även få ett utlåtande om det finns servicebehov samtidigt.Precis köpt en 114060 från 2014. Sitter och funderar på ev täthetsservice innan sommaren. Rekommendationen är ju att serva den var 10 år. Frågan är om man vågar vänta med att byta packningar tills helservicen om 2 år eller om man ska köra en täthetsservice innan dess? Vågar man bada med den i sommar efter en simpel trycktestning? Trevlig lördag!
Jag stod inför samma val (samma model och årgång) förra våren och då lämnade jag in den för service, men AD ringde upp och sade att de inte tyckte det var värt med helservice när de öppnat och att de föreslog att bara byta packning, så körde på det. Blev om inte annat lite nöjd att de föreslog en lösning som innebar att jag sparade pengar även om jag hade varit beredd på att låta den servas.Precis köpt en 114060 från 2014. Sitter och funderar på ev täthetsservice innan sommaren. Rekommendationen är ju att serva den var 10 år. Frågan är om man vågar vänta med att byta packningar tills helservicen om 2 år eller om man ska köra en täthetsservice innan dess? Vågar man bada med den i sommar efter en simpel trycktestning? Trevlig lördag!
Jag stod inför samma val (samma model och årgång) förra våren och då lämnade jag in den för service, men AD ringde upp och sade att de inte tyckte det var värt med helservice när de öppnat och att de föreslog att bara byta packning, så körde på det. Blev om inte annat lite nöjd att de föreslog en lösning som innebar att jag sparade pengar även om jag hade varit beredd på att låta den servas.
snyggt,byter du själv bezeln?Klokketerapi på en søndag. Av med sort original Rolex insert på 16610LV og på med den originale grønne og naturlig faded versjonen. Det er jo tross alt snart sommer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bland dom snyggasteFavoritsubben! 16610LV från 2007.
![]()
Instämmer!bland dom snyggaste
testaPrecis köpt en 114060 från 2014. Sitter och funderar på ev täthetsservice innan sommaren. Rekommendationen är ju att serva den var 10 år. Frågan är om man vågar vänta med att byta packningar tills helservicen om 2 år eller om man ska köra en täthetsservice innan dess? Vågar man bada med den i sommar efter en simpel trycktestning? Trevlig lördag!
By Jocke -> Guide.snyggt,byter du själv bezeln?
livet är för kort för att spara på länken![]()
Tråkigt under owgm men kan ju hålla på att byta band och sånt iafKan vara bra att spara lite på länken också
Var Bergströms Ur i GBG!Det är schysst. Vilken AD?
Ganska fräscht...den är inte gammal![]()
Vad ska du sälja?limegrön bezel
Perlon faktiskt! Men länken är tillbaka på såklartlivet är för kort för att spara på länkenmen det är grymt band ändå, jag gillar natoband
Så vacker!![]()
5513 från tidigt 80-tal
Så snygg!!På väg.![]()
Detta är 122610LN. Detta exemplar är från 2022.Så snygg!!vilken modell? Tidigt 2000?