DakotaRed
Basic
Va fan den borde jag känt igenDetta är 122610LN. Detta exemplar är från 2022.![]()
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va fan den borde jag känt igenDetta är 122610LN. Detta exemplar är från 2022.![]()
Se först om det finns en krona på urtavlan vid 6-tiden mellan SWISS och MADE. Om du märker det bevisar det att detta är en ny mekanism från 32XX-serien, som har installerats i Subach från 2020.Va fan den borde jag känt igenhemläxa på den. Ser sjukt nice ut på armen.
Snyggt! Hittat nyligen?16618, en krispig sådan!
![]()
![]()
Tack! Yes!Snyggt! Hittat nyligen?
Tack för bra tips! Måste spana efterSe först om det finns en krona på urtavlan vid 6-tiden mellan SWISS och MADE. Om du märker det bevisar det att detta är en ny mekanism från 32XX-serien, som har installerats i Subach från 2020.![]()
Grattis.16618, en krispig sådan!
![]()
![]()
Tack så mycket! Det gick vägen ändå!Grattis.![]()
116610 vs 124060![]()
den jag själv äger och föredrar! Men det sagt tycker jag 11-serien har sin charm12-serien är så oändligt mycket bättre!
Spelar du med gammelsuben på?Säsongspremiär utomhustennis
Vem gör inte detSpelar du med gammelsuben på?
Dom är inte gjorda för att ha på sig när man spelar tennis. Därav frågan.Dem är gjorda till att användas![]()
Folk spelar golf etc utan några konstigheter, medans andra tar av sig klockan vid datorn. Alla gör vi olika.Dom är inte gjorda för att ha på sig när man spelar tennis. Därav frågan.
Dom är inte gjorda för att ha på sig när man spelar tennis. Därav frågan.
Nu är ju inte jag någon expert i frågan. Men enligt min logik borde det väl vara skillnad mot att spela golf med klockan på mot att spela tennis om man som t.ex, jag är högerhänt och därmed spelar tennis med högern och bär klockan på vänster? Visst, en och annan dubbelfattad backhand kanske det blir men golf generellt borde vara så mycket värre tänker jag?Folk spelar golf etc utan några konstigheter, medans andra tar av sig klockan vid datorn. Alla gör vi olika.
Den diskussionen har nog tagits upp innan, jag är inte heller någon expert eller har något svar men på andra forum har folk spelat golf med sin rolex utan problem.Nu är ju inte jag någon expert i frågan. Men enligt min logik borde det väl vara skillnad mot att spela golf med klockan på mot att spela tennis om man som t.ex, jag är högerhänt och därmed spelar tennis med högern och bär klockan på vänster? Visst, en och annan dubbelfattad backhand kanske det blir men golf generellt borde vara så mycket värre tänker jag?
Spelar du med gammelsuben på?
Vem gör inte det![]()
Dom är inte gjorda för att ha på sig när man spelar tennis. Därav frågan.