Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du fick igång en riktigt bra trend @StaafenKom du fram till hur många Submariners det finns på KS?
Jag skulle även vilja se deras andra modeller, dom har ju några att välja på.Någon som har Rubber B på en 5-siffrig som vill dela med sig av lite bilder? Inne på att skaffa ett vitt till min 14060m.
Nej har inte ens försökt. Omöjligt,då många klockor säljes inom KS ock blir fotograferade flera gånger. Annars rolig idé ,om hur många SUBMARINER det finns .....Kom du fram till hur många Submariners det finns på KS?
Jag skojade bara, det är ju helt omöjligt. Men vi gör ett försök tycker jag.Nej har inte ens försökt. Omöjligt,då många klockor säljes inom KS ock blir fotograferade flera gånger. Annars rolig idé ,om hur många SUBMARINER det finns .....
Din helguldare är riktigt porrig... oufNår det nå er 28 grader ute, så er det magisk med "kun" 23 grader inne med AC.
Vad blir det för gummi? Ute på jakt ocksåIdag landar ett gummi till denna
Vad blir det för gummi? Ute på jakt också
Så fin den är,speciellt när det är målad tavla. Vintage är bäst.Det får bli 16800 -82 över helgen.