Taaack, ja mycket nöjd. Ändå bra bruksklocka med safir o triplockSå fin den är,speciellt när det är målad tavla. Vintage är bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Taaack, ja mycket nöjd. Ändå bra bruksklocka med safir o triplockSå fin den är,speciellt när det är målad tavla. Vintage är bäst.
Riktig fin. Om det endå gick att köpa den till listpris hos AD.
Vad är listpriset på en Sub stål utan datum hos AD idag
Hur kommer det sig att det tog så lång tid?Äntligen tillbaka efter 13 långa veckor på service!
Bra fråga, men 12 veckor var den tiden de sa när jag lämnade in den hos ADn. Var ju en vanlig service, inget som skulle repareras eller bytas ut. Sen blev det ytterligare en vecka då jag ville ha ett värderingsintyg. Vet inte varför det tar sån tid, men är ju en riktigt lång väntan =)Hur kommer det sig att det tog så lång tid?
Funderar på om jag ska byta denna mot en med datum.. Svårt val!
Funderar starkt på att beställa ett också, hur är dina intryck av det?Nu sitter nya gummit på och snart ska vi testa i badet
Funderar starkt på att beställa ett också, hur är dina intryck av det?
Bra fråga, men 12 veckor var den tiden de sa när jag lämnade in den hos ADn. Var ju en vanlig service, inget som skulle repareras eller bytas ut. Sen blev det ytterligare en vecka då jag ville ha ett värderingsintyg. Vet inte varför det tar sån tid, men är ju en riktigt lång väntan =)
Vad har hänt?
#18,643Vad har hänt?
Tyvärr är det min enda Rolex just nu. Men har tänkt så som du säger, är på jakt efter en Explorer 2 så avvaktar med att byta bort subenOm det är din enda ”finare” klocka är de gött med bubblan. Om du däremot äger en annan låt säga Rolex också så tycker jag subben ska vara utan datum
Ja sedan jag gick över till 5-siffrigt så är jag helt fast. Och du har - imo - bästa möjliga 14060 variant. Modern men ändå klassisk.Kanske blir en 5 siffare på heltid, galet bra!
Ja sedan jag gick över till 5-siffrigt så är jag helt fast. Och du har - imo - bästa möjliga 14060 variant. Modern men ändå klassisk.