Blir knappt bättre än sådär, svårslagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir knappt bättre än sådär, svårslagen.
Vilken bild!
Men då?!?! Årsklocka som jag MER än gärna ta över om ens den tanken skulle slå digMin 5513 från 1970.
Kan ibland bli lite sugen på nyare som erbjuder ett äventyrligare användande
![]()
Noterar detMen då?!?! Årsklocka som jag MER än gärna ta över om ens den tanken skulle slå digExtremt vacker!!!
Å det missade jag :-( Tyvärr inget från 1980...bara nytt i samlingen.Noterar det
Hade den faktiskt ute på köp/sälj för några veckor sedan men fick dödsångest när folk hörde sig för ..
Du har inte en från 1980 att byta med?
Sjukt snygg den der!Jobb i uterummet
![]()
Nej nej nej. Då får du bubbla på glaset. Mycket snyggare utan. Samt att du slipper ställa datumFunderar på om jag ska byta denna mot en med datum.. Svårt val!
![]()
Men är bubblan så farlig då? Jag har bara sett dem på bilder och tycker det ser helt ok ut. Sätta datum e ju lite segt, men går ändå rätt fort. Har kärat ner mig i sånna här bilder just nu och tycker datumet kan vara rätt praktiskt..Nej nej nej. Då får du bubbla på glaset. Mycket snyggare utan. Samt att du slipper ställa datum![]()
Fast då vet man ju inte vad det är för datum?Nej nej nej. Då får du bubbla på glaset. Mycket snyggare utan. Samt att du slipper ställa datum![]()
Helt klart en smaksak. Men så mycket snyggare utan datum i mina ögon!Funderar på om jag ska byta denna mot en med datum.. Svårt val!
![]()
114060 var min första riktiga klocka.Funderar på om jag ska byta denna mot en med datum.. Svårt val!
![]()
Bubbla är snyggt och datum är praktiskt! Men det är inte så att du har kärat ner dig i den smäckrare boetten på äldre referenser?Men är bubblan så farlig då? Jag har bara sett dem på bilder och tycker det ser helt ok ut. Sätta datum e ju lite segt, men går ändå rätt fort. Har kärat ner mig i sånna här bilder just nu och tycker datumet kan vara rätt praktiskt..
![]()
Jo det har jag nog. Hade jag fått välja hade jag haft en äldre modell helt klart. Jag är första ägare på min och gillar att det är så, annars hade jag köpt en begagnad utan att tvekaBubbla är snyggt och datum är praktiskt! Men det är inte så att du har kärat ner dig i den smäckrare boetten på äldre referenser?
Kom du fram till hur många Submariners det finns på KS?Hej,tänkte see hur många,vilka mod.det finns på KS...Vet att det finns i hur många olika modeller,tavlor,mm Här kommer min Submariner 1680 från 1977 Mvh Paradis![]()