Bra kvalitet på natot? Vart är det köpt ?16610 på Nato ikväll. Glömde dock byta till tunnare bandstift så det blev lite goa ränder i bandet efter den vassa boettkanten…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kvalitet på natot? Vart är det köpt ?16610 på Nato ikväll. Glömde dock byta till tunnare bandstift så det blev lite goa ränder i bandet efter den vassa boettkanten…
CNS har jag för mig. Har nästan bara sådana så jag har inget att jämföra med. De är ju billiga och det märks men helt ok!Bra kvalitet på natot? Vart är det köpt ?
Tycker det är nice! funderar skaffa till min 124060Jag som älskar naton hade önskat att denna klädde lika bra i det som de äldre modellerna
Har för mig att det är dettaVart är natobandet köpt ?
Inte helt påläst om vad som är skillnad mellan 14060 och 14060M, uppdaterad urverk?
Inte helt påläst om vad som är skillnad mellan 14060 och 14060M, uppdaterad urverk?
De va det jag trodde med att att 14060M enbart hade 4 raderRolex Submariner 14060: A Complete Guide - Millenary Watches
A complete guide to the Rolex Submariner 14060 no-date. Read about the history of how the watch came about and all its defining featrues.millenarywatches.com
De skriver dock någonstans att 14060m har 4 rader text men så är det inte, finns 14060m 2-liner.
Jag har iaf haft en 14060m 2-liner. Hoppas den inte var fejkDe va det jag trodde med att att 14060M enbart hade 4 rader
Nejdå bara jag som inte va påläst ordentligtJag har iaf haft en 14060m 2-liner. Hoppas den inte var fejk
Tudors är nog best in class. Dock osäker om de passar, då de iaf förut hade fastsydda kanaler för bandstiften.Sugen på ett nato band till min 14060, någon som kan rekommendera vilket som är mest högkvalitativt? Tack!
Tack för tips ska kika närmare på det!Tudors är nog best in class. Dock osäker om de passar, då de iaf förut hade fastsydda kanaler för bandstiften.
Det skönaste jag testat är Omegas natoband, dom är så jäkla sköna. Ingen erfarenhet av Tudors, dom kan säkert vara lika bra.Sugen på ett nato band till min 14060, någon som kan rekommendera vilket som är mest högkvalitativt? Tack!
Det är inga natobandTudors är nog best in class. Dock osäker om de passar, då de iaf förut hade fastsydda kanaler för bandstiften.
Omegas är av "seatbelt"-tyg, du kan hitta i princip identiska tex här https://singularstraps.se/collections/nato-superDet skönaste jag testat är Omegas natoband, dom är så jäkla sköna. Ingen erfarenhet av Tudors, dom kan säkert vara lika bra.
Tack för allt det! Har kollat på Phoenix samt CWC nato band men verkar svårt att hitta återförsäljare utanför UK. Har du ngt tips på vart man kan beställa?Det är inga natoband
Omegas är av "seatbelt"-tyg, du kan hitta i princip identiska tex här https://singularstraps.se/collections/nato-super
Tycker dock inte att de gör sig så bra på femsiffriga rolex. Hade kört något mer standard, tex https://singularstraps.se/collections/nato-premium eller kolla upp tex Phoenix.
@gurki
Tack för allt det! Har kollat på Phoenix samt CWC nato band men verkar svårt att hitta återförsäljare utanför UK. Har du ngt tips på vart man kan beställa?
Jag lämnade min på Rob Engström.12-13 veckor fick jag också som svar då jag lämnade in en 116610LV i början av Juni. Iofs semestertider men kändes som länge. Vart servade du?