• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Tål allt, beater #1.

IMG_20230303_163347.jpg
Skön motpol ändå, med tanke på att vissa måste polera för minsta lilla repa 😅

dålig koll är det väntelista på subben ? Inte i Klosters bara stövla in och köpa hos aukt rolexbutik.

031E88CF-7E5F-4D3F-B72C-2536DD13DABA.jpeg
35545153-31B8-4E08-9AFB-E0DB36795101.jpeg
Nej, du kan inte bara stövla in och köpa en sub.. Såvida du inte har en väldigt bra relation med din AD och en fin köphistorik. Då har du kanske en stor gnutta tur i så fall.
Men testa, kanske lyckas du charma dem ;)

Ha ha, klosters är en liten skidort, och där är inte suget så stort efter konsultklockan som i Stockholm. Var inne i butiken och det var inga problem att köpa den, men han var mer intresserad att köpa min GMT från 92.

Ha ha, klosters är en liten skidort, och där är inte suget så stort efter konsultklockan som i Stockholm. Var inne i butiken och det var inga problem att köpa den, men han var mer intresserad att köpa min GMT från 92.
Fast listpris i Schweiz + moms är kanske inte så bra deal ändå?

Har en lös känsla att det är fler platser än Stockholm den är eftertraktad.

Tycker mig se en exhibition only under 124060?

Edit: sorry, ser nu att vi är i fel tråd!

GMT känns lite mellanchef. Sälj den och köp en Sub istället.

Tillbaka
Topp