• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Bobosela

Breitling
Hej alla glada!
Jag är på jakt efter min första rolex, har bestämt mig för en 14060 och skulle gärna ha en ifrån mitt födelseår, 1994. Hittar inget inom Sverige (och får ej posta i köpes-tråden än) men har hittat i Italien på C24. Ni som har mer koll kan ni kika på detta exemplar. Mejlat och han säger att den är servad 2015.
Väl mött, Bobo.
http://www.chrono24.it/rolex/submariner-14060--id4509756.htm
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Min trogna vapendragare. Den klocka jag ägt längst med hästlängder! Lär inte lämna om inget SPECIELLT uppstår eller dyker upp.
image.jpeg
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Gillar ju submariner på länk, men kan ibland känna att det vore skoj att variera sig... bortsett från nato och tropic, vad finns det för band som passar bra på subben?
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Aah! Vilken härlig tråd! :) Min plan är att införskaffa mig en Sub när jag fyller 30 men blir så sjukt ivrig när jag ser alla bilder här! Känns långt till maj nästa år.. Men då har jag förvisso tid att åka till en AD flera ggr och klämma lite på en. Har bara gjort det en gång men kändes rätt direkt! Synd bara att man ska bo i Karlstad....
 
Topp