Sub i max-driven..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inte lika negativ. Panerai är ju en riktig dykare. Den levereras och bärs med läder. Visst någon modell finns med länk. De första dykarna bar sina ur med läderband så den här motviljan mot dykarur och läder har uppstått under senare tid.På dj kanske men inte på en sub eller dykare för den delen...
Jag är inte lika negativ. Panerai är ju en riktig dykare. Den levereras och bärs med läder. Visst någon modell finns med länk. De första dykarna bar sina ur med läderband så den här motviljan mot dykarur och läder har uppstått under senare tid.
Länk- yes boss, gummi- oui patron, läder- njaää.
På dj kanske men inte på en sub eller dykare för den delen...
Klart du ska testa![]()
Hittade online! Samma klocka, samma band! Snyggt! Men jag delar er åsikt. Det e lite tvek på ny dykare. Å andra sidan, som @Jax skrev, kan Panna kan Rolle. Jag får helt enkelt testa!
![]()
Hittade online! Samma klocka, samma band! Snyggt! Men jag delar er åsikt. Det e lite tvek på ny dykare. Å andra sidan, som @Jax skrev, kan Panna kan Rolle. Jag får helt enkelt testa!
Faktiskt, med ett så ljust band och rejäla sömmarJävlar vad snyggt!
Förvånansvärt faktiskt!Faktiskt, med ett så ljust band och rejäla sömmar. Snyggt med sömmen i samma färg som lädret.
Bra köp skulle jag säga, men frågan är om det var så för dig eftersom du inte använd den. Personligen tycker jag grön bezel till svart tavla är snyggare än helgröntKöpte denna för några år sedan och den har legat oanvänd sedan dess.
Bra eller dåligt köp.....![]()
anser också att denna är snyggare än hulkBra köp skulle jag säga, men frågan är om det var så för dig eftersom du inte använd den. Personligen tycker jag grön bezel till svart tavla är snyggare än helgrönt![]()
Köpte denna för några år sedan och den har legat oanvänd sedan dess.
![]()
Jag delar din uppfattning. En Kermit står överst på min önskelista.har en som används och en som sparas, anser asså att denna är snyggare än hulk
Jag delar din uppfattning. En Kermit står överst på min önskelista.
Har för mig Lucca är mörkbruna, men det kanske finns i ljusare läder också..Är det ett Hirsch Lucca du satt på? Har ett själv och jag tycker det är ett av de snyggast band jag sett.
Ja, mitt är ljust precis som på bildenHar för mig Lucca är mörkbruna, men det kanske finns i ljusare läder också..![]()
OkJa, mitt är ljust precis som på bilden
AldrigTill salu? =)
Allt har ett pris
Editerade just inläggetAllt har ett pris![]()
Köpte denna för några år sedan och den har legat oanvänd sedan dess.
![]()
Aldrig
Edit: eller...man skall väl aldrig säga aldrig. Men för ett sjukt pris kan den kanske vara till salu....riktigt sjukt![]()
I den här branchen kan vafan som helst händaEditerade just inlägget
Tänker ändå lite så här: säg att någon skulle erbjuda, 5 gånger pengarna. Det är ju rätt galet men vad skulle någon erbjuda om 15 år i så fall?
Absolut. Men ser man till historien så torde det vara gynnsamt att behålla. Men som du säger, allt kan händaI den här branchen kan vafan som helst hända![]()
Absolut. Men ser man till historien så torde det vara gynnsamt att behålla. Men som du säger, allt kan hända
När vi ändå är inne på prisutveckling. Vad tror ni om en 16610 som är uttagen 2010 (sista året). Full set och jag är enda ägaren.