• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Blev erbjuden denna Sub på fyllan. Fick inga bra råd här på KS. Hoppade köp. Nu känns det som ett dumt beslut.
IMG_6357.jpg
 
Hur mycket ville han/hon ha?
Vi kom inte så långt. Men typ 50 lax vid snabb affär var det tal om mellan glas och skål. Inget fynd enligt @vaniljglass https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-1680.83052/#post-2084484

Jag vet att snubben köpt den för ett par år sen för 70 lax.

Vi satt på en Michelinrestaurang i London och surrade. Han behövde snabba cash. Jag gav ett bud. Han ville fundera lite. Men sen dog affären då jag fick så jävla dålig respons från förståsigpåarna här.
 
Vi kom inte så långt. Men typ 50 lax vid snabb affär var det tal om mellan glas och skål. Inget fynd enligt @vaniljglass https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-1680.83052/#post-2084484

Jag vet att snubben köpt den för ett par år sen för 70 lax.

Vi satt på en Michelinrestaurang i London och surrade. Han behövde snabba cash. Jag gav ett bud. Han ville fundera lite. Men sen dog affären då jag fick så jävla dålig respons från förståsigpåarna här.
:rolleyes:...sure, #whateverrocksyourboat
 
Hittade en annan i butik i London senare. De var villiga att släppa den för 20 000 GBP. Snacka om överpris. Vem fan får på det? Asiater?
IMG_6385.jpg
 
Hittade en annan i butik i London senare. De var villiga att släppa den för 20 000 GBP. Snacka om överpris. Vem fan får på det? Asiater?
IMG_6385.jpg

Jag tycker att inlägget är lite osmakligt mannen. Du antyder att en hel folkgrupp är mer lättlurad än andra (underförstått dum).
Hur smart är du själv då som undrar om du kan göra snabba klipp i fyllan utan att ha gjort hemläxan om vintage Rollz?
 
Jag tycker att inlägget är lite osmakligt mannen. Du antyder att en hel folkgrupp är mer lättlurad än andra (underförstått dum).
Hur smart är du själv då som undrar om du kan göra snabba klipp i fyllan utan att ha gjort hemläxan om vintage Rollz?
Jag syftade att de har så mycket pengar att de inte bryr sig. Du antog att de är dumma. Verkar som du är dum.
 
Tillbaka
Topp