• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Lite olika kombinationer från i somras! :)
Resized_20170621_221609.jpeg
Resized_20170628_115717.jpeg
Resized_20170626_121505.jpeg
Riktigt snyggt med det gröna! Lite coolt med det orangea med, rescue diver ;)
 

Hill4347

Breitling
Äntligen är 40års presenten till mig själv på armen. Härlig känsla!
Har inte riktigt vant mig vid den ”mindre” storleken ännu...gick ifrån Breitling Emergency till denna. Men vilken otrolig kvalitet ❤️
 

Bilagor

  • BBE7B37A-5EB7-45BD-AEB9-EBDB94D5549D.jpeg
    BBE7B37A-5EB7-45BD-AEB9-EBDB94D5549D.jpeg
    303.1 KB · Visningar: 121

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Är det någon som skulle vara intresserad av en svart insert till en 16610? Den här tidigare suttit på min klocka men när jag bytte bezel byttes även inserten och jag fick då behålla den gamla. Den är från 2010 och är i mycket fint skick utan repor och dylikt. Kom gärna med ett bud om det skulle vara intressant.

Du skulle sagt det tidigare, köpte ett nytt för ett par veckor sen så jag kunde bleka det som sitter på.

E5A92559-5BA0-4304-9EC2-AC1A0B45B810.jpeg
 

Maldini

Breitling
2-Faktor
Äntligen är 40års presenten till mig själv på armen. Härlig känsla!
Har inte riktigt vant mig vid den ”mindre” storleken ännu...gick ifrån Breitling Emergency till denna. Men vilken otrolig kvalitet ❤️
Grattis, fint val! Testa 16610 så kommer det kännas litet på riktigt men klart det blir skillnad när du går från Emergency ;)
 

Jax

Cartier
Kul! Plötsligt blev det lite fart i den här fina tråden
Jag trodde för ett tag att alla subbare hade gått i vinteride. Men så fel jag hade.
För att påminna om att vintern inte är oändlig så postar jag en bild ifrån i somras, när det gick att köra nedcabbat och bara njuta.
IMG_0443.jpg
 
Topp