Håller med16610LV från 2007. Kanske den absoluta favoriten i lådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med16610LV från 2007. Kanske den absoluta favoriten i lådan.
Jepp, snyggt med lite större index.Håller med
Det har jag aldrig hört förr.safequeen
Hej KS,
Jag köpte en ny Rolex sub från en AD under förra året.
Har märkt att bezeln inte sitter helt centrerad.
-Är det här helt naturligt eller borde klockan vara föremål för ett garantiärende?
Tycker du borde lämna tillbaka klockan på ett garantiärende.Hej KS,
-Är det här helt naturligt eller borde klockan vara föremål för ett garantiärende?
Av de 6-siffriga referenser av liknande sportstål jag har och har haft så har ingen centrerat 100% perfekt.Hej KS,
Hej KS,
Nej, under en kort period på slutet på 90-talet kom dem med Swiss only dial.Hej!
Kanske fel tråd men tänker att kunskapen finns här. Reagerade på texten på tavlan på denna 14060 som ligger ute på Tradera där det bara står ”swiss”. Gick den inte till texten ”swiss made” i samband med att de gick ifrån Tritium?
Rolex Submariner No Date Two Liner ref:14060
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-08-31 11:47:57. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Ok! Det förklarar sakenNej, under en kort period på slutet på 90-talet kom dem med Swiss only dial.
What is a Rolex Swiss Only Dial? - Millenary Watches
What is a Rolex Swiss only dial? In this guide, you will learn about the Rolex SWISS only dial, what it means, and why it is important.millenarywatches.com