Någon som har köpt den nya boken som Rolex släppt? Gick i tankarna på att beställa en nu på morgonen
Jag köpte ett ex från Wallpaper. Bara skummat igenom än så länge, men den verkar intressant. Väldigt fina bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som har köpt den nya boken som Rolex släppt? Gick i tankarna på att beställa en nu på morgonen
Jag köpte ett ex från Wallpaper. Bara skummat igenom än så länge, men den verkar intressant. Väldigt fina bilder!
Får jag fråga om vilken bok det talas om?Någon som har köpt den nya boken som Rolex släppt? Gick i tankarna på att beställa en nu på morgonen
Får jag fråga om vilken bok det talas om?
14060Någon som kan hjälpa mig med vilken ref som gäller för en "no date" från 1988?
Någon som kan hjälpa mig med vilken ref som gäller för en "no date" från 1988?
Sub på sort Tropic er så on-point.
Enig!Sub på sort Tropic er så on-point.
Håller med. Tycker även att 12:an sitter bättre.Mer eller mindre identiska sett till faktiska siffror. Men jag vill ändå påstå att min 124060 upplevdes nättare än 114060 på handleden.
Jag som trodde den andra skulle upplevas mindre. Men det kanske har att göra att tjockleken på 12-an är mindre?Mer eller mindre identiska sett till faktiska siffror. Men jag vill ändå påstå att min 124060 upplevdes nättare än 114060 på handleden.
I mitt fall handlar det främst om att den är mindre ”boxig” genom den extra millimetern på länken. Det gör stor skillnad.Jag som trodde den andra skulle upplevas mindre. Men det kanske har att göra att tjockleken på 12-an är mindre?
Yes,I mitt fall handlar det främst om att den är mindre ”boxig” genom den extra millimetern på länken. Det gör stor skillnad.
Allt är bättre på 124060 utom låset (Obs, personlig åsikt).
Men det spelar ingen roll vad jag upplever, du behöver testa dom och uppleva själv
Här finns en liten recension som ev kan ge vägledning eller huvudbryHur stor skillnad är detta på dessa? Enligt vissa sidor är måttet mellan bandhornen samma andra olika? Vilken är bäst för mindre handled?
Riktigt bra! Tack för denHär finns en liten recension som ev kan ge vägledning eller huvudbry
Submariner 126610LN...en minirecension
Rolex brukar beröra...Submariner är ju en klassiker i klocksvängen. Så varför inte skriva några rader om mina intryck so far... Detta blir nån form av intryck efter ”a week on the wrist” och minirecension Lite jämförelser med förra Gen (116610LN) är nästan ofrånkomligt… Har själv ägt ett antal...klocksnack.se
Gillar maxidail på dom nyare referenserna, men caset på dom äldre. Med det sagt är @loevhagen 16610lv med svart ring nog det bästa jag sett(åtminstone på bild).Håller med. Tycker även att 12:an sitter bättre.
Men, 4/5(helst 4)-siffrigt alla dagar i veckan.
Jag har nog missat något. Är inte en 16610LV med svart ring en 16610LN dvs. en vanlig svart? Är det mer än bara bezelen som skiljer?Gillar maxidail på dom nyare referenserna, men caset på dom äldre. Med det sagt är @loevhagen 16610lv med svart ring nog det bästa jag sett(åtminstone på bild).