• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

IMG_6782.jpg


Bluesy, är i min värld fortfarande king. Haft hulk, SS sub, GMT, Daytonas etc. OCH, min är från -11, så inte ens sunburst! (sketen flat dial).

Det är helt enkelt en så fantastiskt fin och användbar klocka. Speciellt på sommaren.

Kommer behålla denna livet ut. Om någon frågat mig - en klocka resten av ditt liv? Svaret är enkelt.
Grym klocka! Myckey snyggare utan sunburst enligt mig 😄
 
En mer generell fråga till svenska Rolex-bärare. Känner ni er trygga med klockan på handleden?

Vistas mycket i Schweiz (frugan är schweizare) och alltid känt mig trygg. I Sverige vetifan.
 
En mer generell fråga till svenska Rolex-bärare. Känner ni er trygga med klockan på handleden?

Vistas mycket i Schweiz (frugan är schweizare) och alltid känt mig trygg. I Sverige vetifan.

Ja, jag har på mig Rolex hela tiden. Känner mig trygg. Det ända är väl nattetid ifall jag hamnar i en miljö där jag instinktivt inte vill visa den, då har jag långärmat så jag kan dra över tröjärmen
 
Då får man äntligen joina denna klubb. Har letat efter ett bra ex av en 14060m ett tag nu och hittade äntligen rätt för ett par veckor sedan. Otroligt nöjd! Subben är en av dom klockor som jag först la märke till i tonåren, vet inte varför det dröjt sålänge innan jag faktiskt köpte mig än men denna kommer bli en keeper!

Tack för alla fina bilder och inspo i denna tråd.

IMG_1801.jpeg
 
Då får man äntligen joina denna klubb. Har letat efter ett bra ex av en 14060m ett tag nu och hittade äntligen rätt för ett par veckor sedan. Otroligt nöjd! Subben är en av dom klockor som jag först la märke till i tonåren, vet inte varför det dröjt sålänge innan jag faktiskt köpte mig än men denna kommer bli en keeper!

Tack för alla fina bilder och inspo i denna tråd.

IMG_1801.jpeg

Grattis! Riktigt fin!
 
IMG_6782.jpg


Bluesy, är i min värld fortfarande king. Haft hulk, SS sub, GMT, Daytonas etc. OCH, min är från -11, så inte ens sunburst! (sketen flat dial).

Det är helt enkelt en så fantastiskt fin och användbar klocka. Speciellt på sommaren.

Kommer behålla denna livet ut. Om någon frågat mig - en klocka resten av ditt liv? Svaret är enkelt.
Äskar denna! Snäppet mer med Serti som också kommer på matt tavla 😍
 
Är det fortfarande lika omöjligt att lägga handpenning på en sub date hos AD i Stockholm?
Prova här istället.

 
Tillbaka
Topp