Bas
Diamant
Fantastisk !!!Inte RARE...men det börjar bli ett jäkla sug efter dem.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk !!!Inte RARE...men det börjar bli ett jäkla sug efter dem.
![]()
Ja, den dugerFantastisk !!!
Fult ele snyggt? Zulu marine nationale på sub?![]()
vi får inte glömma denna i en sådan diskussion.Ta det lite lugnt här
Enligt mig är det bara länk och gummi som funkar på Sub! Och nu har jag insett att det bara är svart färg som funkar![]()
Och du också.. Bidra med något vettigt i sub-tråden eller ge fan. Blivit någon typ av moralpredikare efter din handel med fakes etc? Vem är det som är tonåringen egentligen?Herregud, sluta läsa inläggen @Vincentb skriver om ni stör er så mycket. Det har gått överstyr nu, bara för att en medlem skriver många inlägg i en tråd så behöver man inte ta fram högafflarna och påbörja något som liknar en häxjakt? Visst har jag varit med drevet också men jag insåg att det är fel att alla går på en person för att han är aktiv och postar mycket. Vuxna människor som beter sig som tonåringar, lägg ner nu.
EDIT: Sen finns det en funktion där man kan ignorera medlemmar, funkar perfekt, så använd den istället för att sitta och klaga.
Vass tunga av en liten....tycker du att du är bättre själv? "Spelar med" många här som om du vore en av dom kunniga. Lägger upp bilder där du öppnar champagne flaskor med din sub...oj cool kille. Hur gammal var du 24-25? Du borde tagga ner du också. Man har väl rätt och lägga upp bilder på olika band mm få tips och råd, diskuttera? Sen om andra tycker det är jobbigt. TRÅKIGT!! Det forum är till för att "diskuttera " i. Alltid samma personer också som "gnäller". Finns många här som delat min åsikt (ska inte uppge) några namn. Ni få som gnäller/klagar känner er kränkta kan väl starta ett eget forum så kan ni prata med varann bäst ni vill..Och du också.. Bidra med något vettigt i sub-tråden eller ge fan. Blivit någon typ av moralpredikare efter din handel med fakes etc? Vem är det som är tonåringen egentligen?
Det handlar inte om att hen är "aktiv & postar mycket", handlar om spam och diverse spamfrågor där hen inte verkar ha någon egen åsikt. Köp det klockor & band man själv gillar, måste man hela tiden dubbelkolla med stora massan om vad de tycker? Att sedan i andra trådar måla upp sig som offer vid hot mot andra medlemmar osv och inte stå för det man skriver får bägaren att rinna över för en del.
Sub x3 för att återgå till ämnet.
![]()
Hädar med lite GMT-content i Sub-tråden
![]()
![]()
Nice. GMT har väl triplock så den kan klassas som dykare!
Nästan lika snygg som din kermit !
Grymma båda två!Nästan lika snygg som din kermit !
Håller med! Visste inte riktigt vad jag skulle tycka om den gröna färgen innan jag köpte, men den har vuxit enormt i mina ögon!Så jeeevla fin![]()
Riktigt bra!Detta borde varje Gaisare glädjas över
![]()
Bästa laget!Riktigt bra!
Spelade i Gais några år![]()
Ingen jäkla 114060 här inte
![]()
Snygg!
Min favvo![]()
Hulk är favvon för stunden
![]()
![]()
![]()
Nä nu har det blivit grönare än en partikongress hos MP.Detta borde varje Gaisare glädjas över
![]()
![]()
Samma här. Var lite tveksam och tänkte köra på den svarta. Men när jag såg Hulk irl blev jag kär vid första ögonkastet av den gröna färgen som byter kontrast beroende på ljusHåller med! Visste inte riktigt vad jag skulle tycka om den gröna färgen innan jag köpte, men den har vuxit enormt i mina ögon!
Alla gillar väl miljöNä nu har det blivit grönare än en partikongress hos MP.Återställer ordningen med en vanlig simpel 16610
![]()
Nu blev jag inte lika sugen på min Hulk efter din kommentarNä nu har det blivit grönare än en partikongress hos MP.Återställer ordningen med en vanlig simpel 16610
![]()
Min kommentar grundar sig på att jag vill ha en Kermit. Jag vill också vara som FridolinNu blev jag inte lika sugen på min Hulk efter din kommentar![]()