• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Inte RARE...men det börjar bli ett jäkla sug efter dem.
C8C854AD-A3A2-4938-A236-5F29D3D57C2F.jpeg
Fantastisk !!!

Herregud, sluta läsa inläggen @Vincentb skriver om ni stör er så mycket. Det har gått överstyr nu, bara för att en medlem skriver många inlägg i en tråd så behöver man inte ta fram högafflarna och påbörja något som liknar en häxjakt? Visst har jag varit med drevet också men jag insåg att det är fel att alla går på en person för att han är aktiv och postar mycket. Vuxna människor som beter sig som tonåringar, lägg ner nu.
EDIT: Sen finns det en funktion där man kan ignorera medlemmar, funkar perfekt, så använd den istället för att sitta och klaga.
Och du också.. Bidra med något vettigt i sub-tråden eller ge fan. Blivit någon typ av moralpredikare efter din handel med fakes etc? Vem är det som är tonåringen egentligen?

Det handlar inte om att hen är "aktiv & postar mycket", handlar om spam och diverse spamfrågor där hen inte verkar ha någon egen åsikt. Köp det klockor & band man själv gillar, måste man hela tiden dubbelkolla med stora massan om vad de tycker? Att sedan i andra trådar måla upp sig som offer vid hot mot andra medlemmar osv och inte stå för det man skriver får bägaren att rinna över för en del.

Sub x3 för att återgå till ämnet.
IMG_20160409_212652.jpg

Och du också.. Bidra med något vettigt i sub-tråden eller ge fan. Blivit någon typ av moralpredikare efter din handel med fakes etc? Vem är det som är tonåringen egentligen?

Det handlar inte om att hen är "aktiv & postar mycket", handlar om spam och diverse spamfrågor där hen inte verkar ha någon egen åsikt. Köp det klockor & band man själv gillar, måste man hela tiden dubbelkolla med stora massan om vad de tycker? Att sedan i andra trådar måla upp sig som offer vid hot mot andra medlemmar osv och inte stå för det man skriver får bägaren att rinna över för en del.

Sub x3 för att återgå till ämnet.
IMG_20160409_212652.jpg
Vass tunga av en liten....tycker du att du är bättre själv? "Spelar med" många här som om du vore en av dom kunniga. Lägger upp bilder där du öppnar champagne flaskor med din sub...oj cool kille. Hur gammal var du 24-25? Du borde tagga ner du också. Man har väl rätt och lägga upp bilder på olika band mm få tips och råd, diskuttera? Sen om andra tycker det är jobbigt. TRÅKIGT!! Det forum är till för att "diskuttera " i. Alltid samma personer också som "gnäller". Finns många här som delat min åsikt (ska inte uppge) några namn. Ni få som gnäller/klagar känner er kränkta kan väl starta ett eget forum så kan ni prata med varann bäst ni vill..

• Like
Reactions: Jax
Kermit, jag tycker den kan vara det bästa i den modern Sub standarden (;)

Såhär tänker jag..

Caset, ja det är det klassiska caset som funnits nästan oförändrat sedan 60-talet, detta är en Submariner för mig, synd bara att de kraftiga bevelsen försvann..
Tavlan, maxidial med grym lume, den hamnade senare i SubC, kanske negativt att den aldrig kommer att åldras som de äldre, men vem vet?
Solida endlinks, ingen nackdel, kanske pinsen tål mer stryk med dessa jämfört med hollow?
Grönt är skönt? Blir man less så poppar man på ett svart inlägg, win-win :cigar:

Edit; dessutom lugholes på de tidiga.

Låt bilderna flöda :hungry:

Senast ändrad:
Håller med! Visste inte riktigt vad jag skulle tycka om den gröna färgen innan jag köpte, men den har vuxit enormt i mina ögon!
Samma här. Var lite tveksam och tänkte köra på den svarta. Men när jag såg Hulk irl blev jag kär vid första ögonkastet av den gröna färgen som byter kontrast beroende på ljus :cool:

Kermit håller på att bli oanständigt dyr.
Men jag ska drista mig till att sia om framtiden, Kermit kommer att prismässigt dra iväg å det grövsta (än värre än sina snudd på 100% på 5 år redan idag), Hulken kommer att vara ett budgetalternativ om man vill köra grönt framledes.

Så frågan är ska man hugga en idag och sedan kapitalisera och frottera sig i välståndet om 5 år? :D :rolex:

Ps. Kermit yes! Står högt på önskelistan, Fridolin, not so much..

Tillbaka
Topp