Går den att få med sunburst? Eller är det matt som gäller?Matt 6-siffrig om jag får be!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går den att få med sunburst? Eller är det matt som gäller?Matt 6-siffrig om jag får be!
![]()
Bara matt så vitt jag vet.Går den att få med sunburst? Eller är det matt som gäller?
Stabilt, brusch.Det gick vägen
![]()
![]()

Alltid har klockor fått lämna efter hand. Men denna är fasen en keeper. Så jäkla bra! Har ju tidigare alltid önskat mig en Hulk, men jag vill inte göra mig av med denna.
![]()
Lär väl bli som så att man köper en hulk, älskar den för att den är så grön. Sen tröttnar man för att den är just så grön! Men man vill ju testa.Bättre än hulk![]()
Testa en blå iställetLär väl bli som så att man köper en hulk, älskar den för att den är så grön. Sen tröttnar man för att den är just så grön! Men man vill ju testa.
Blå är ju min favoritfärg!Testa en blå istället![]()
![]()
Men tjejen skulle döda mig om jag köpte smurf istället för en bil till oss 

Blå är ju min favoritfärg!Men tjejen skulle döda mig om jag köpte smurf istället för en bil till oss
![]()

Lägger fram det argumentet. Får se om hon köper detDet finns ju Taxi, vad är problemet?![]()

Snyggt! Hör av dig om du är i närheten av Odenplan så kan vi ta en kaffe och snacka klockor igen!![]()
Skönt att kunna posta här igen..![]()
Tycker Hulken är riktigt bra, älskar grönt och hur tavlan upplevs annorlunda hela tiden.. Med risk för att göra 116610LN-ägare upprörda så måste jag säga att denna känns 10 resor bättre mot min gamla svarta.![]()
Tack.. Absolut!Snyggt! Hör av dig om du är i närheten av Odenplan så kan vi ta en kaffe och snacka klockor igen!![]()
Nå, vilken är bäst? Exp eller SUB. Motivera...Känns rätt fläskig när man är van vid Explorer 1 214270. Men jag älskar den
![]()
Låt mig återkomma längre framNå, vilken är bäst? Exp eller SUB. Motivera...![]()
Sub-söndag
![]()
Ja inte är det en 16610 på bilderna i alla fall.Hallå, är det något lurt med denna? Verkar billig iof ingår inga papper men ändå? http://www.chrono24.se/rolex/2015-submariner-date-16610-like-new-box-and-booklets--id6840030.htm