Grattis! 24 el 1024?Blev med ny Sub
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! 24 el 1024?Blev med ny Sub
![]()
1024Grattis! 24 el 1024?
Grattis!Blev med ny Sub
![]()
Enkelt att förstå.Alltså 682 & 683 är så jäkla trevliga. Sånt sjukt vill-ha-begär.
Grymt, stort grattis!Blev med ny Sub
![]()
Snygg! Är den 42 eller 47?Ingen sub idag, men fyller på med en bild från tidigare i veckan![]()
![]()
44Snygg! Är den 42 eller 47?
In your dreams.
Står 44mm och 1000m WR på Watchbase vilket är fel, den är ju 47mm och har 300m WR
In your dreams.
Se där jaStår 44mm och 1000m WR på Watchbase vilket är fel, den är ju 47mm och har 300m WR![]()
Yes, det stämmer!Står 44mm och 1000m WR på Watchbase vilket är fel, den är ju 47mm och har 300m WR![]()
Tack! Den är 47, PAM569Snygg! Är den 42 eller 47?
Grymt, grattis!Blev med ny Sub
![]()
Riktigt snyggt!
vad för nån e du sugen på?Någon som har bild på en Sub 42mm på 16-17cm handled?
Är öppen för förslag, just nu vill jag först bekfräfta att 42mm Sub ser okej ut på en 16-17 cm handled.vad för nån e du sugen på?
en 42mm panna har ett lug-lug mått på tyo 51 har jag för migÄr öppen för förslag, just nu vill jag först bekfräfta att 42mm Sub ser okej ut på en 16-17 cm handled.
Edit: eller jämförelse bild med Seiko Skx007/9.