Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och om det är det så redovisar du siffrorna så jag kan lägga in i databasen.@Chrisse är det någon skillnad i tjocklek mellan 1055 och dina andra 42mms subbar med p900 ?
@Chrisse är det någon skillnad i tjocklek mellan 1055 och dina andra 42mms subbar med p900 ?
Det skall enl utsago vara skillnad, tar fram skjutmåttet nästa vecka.Och om det är det så redovisar du siffrorna så jag kan lägga in i databasen.![]()
Spännande!!!Det skall enl utsago vara skillnad, tar fram skjutmåttet nästa vecka.
Mina google-skills kan va ringrostiga, men där får jag fram 14,73mm vs 13,22mm.Spännande!!!
Grymt om du kan mäta 1055 iallafall !Mina google-skills kan va ringrostiga, men där får jag fram 14,73mm vs 13,22mm.
Men som sagt, skall mäta själv vid tillfälle
Grymt, då är det ju samma höjd som 683 ?1055 mäter 13.2 i höjd, mätt med skjutmått och lagt till i Mårts storleksguide @azcii
Fasiken om man inte skulle skaffa sig en ny 42-sub i väntan på att de nya släpps. Man kan ju inte gå omkring och bara vänta…
La Bomban är helskön. Men det lutar nog åt en mer nyproducerad rackare.eller en 44? En 024,025 eller en av dom riktigt tjock 1000m la bomba ?
La Bomban är helskön. Men det lutar nog åt en mer nyproducerad rackare.
Fast om ni bara slutar att posta och ta ett solidariskt ansvar för oss som sålde våra så är ju problemet löst.den här 42 sub hysterin![]()
1055an var den allra första 42mms subben med P.900. Tänkte om det har hänt något med caset sedan dess. Är ju ändå några år sen den kom nuVad skulle göra den högre? Är det något mer än grön tavla i den?
1055an var den allra första 42mms subben med P.900. Tänkte om det har hänt något med caset sedan dess. Är ju ändå några år sen den kom nu
Skön stack!svårt att se på foto, men det är en liten skillnad. Måtten fick vi ju tidigare i tråden
![]()
682an högst upp? Tycker hur som helst den ser mer lik ut den i höjden än #2 precis ovanförsvårt att se på foto, men det är en liten skillnad. Måtten fick vi ju tidigare i tråden
![]()
Bilderna är svåra, mätte 1055 och 1209, fick dem till ca 13,2682an högst upp? Tycker hur som helst den ser mer lik ut den i höjden än #2 precis ovanför
Nice! Då stämmer inte siffrorna man får fram på Google . Över 1mm kan det ju inte diffa oavsett hur man mäterBilderna är svåra, mätte 1055 och 1209, fick dem till ca 13,2
682
1209
1055
960
684
Vet i tusan hur de mätt. Men Dtox fick ju samma mått som jag.Nice! Då stämmer inte siffrorna man får fram på Google . Över 1mm kan det ju inte diffa oavsett hur man mäter
![]()
Kan det inte vara så att man antagit att det är samma tjocklek som 682 för att det är "samma" case?Nice! Då stämmer inte siffrorna man får fram på Google . Över 1mm kan det ju inte diffa oavsett hur man mäter
![]()
Jo det kan stämma! Smart där .Kan det inte vara så att man antagit att det är samma tjocklek som 682 för att det är "samma" case?