Grattis till den - en riktig snackis när den presenterades! Är du först på forumet med en på handleden?Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den - en riktig snackis när den presenterades! Är du först på forumet med en på handleden?Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Grattis! Riktigt snygg den där!Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Oh yeah!! Stort grattis !Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Mycket bra!Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Den låg bredvid och lockade.jävlar vad nice, den där kommer du äga playan med. Grattis!
Nästa köp - vitt gummi
Jag tror det! Inte varit så mycket på Panerai-delen senaste halvåret då allt blivit bytt mot Rolex.Grattis till den - en riktig snackis när den presenterades! Är du först på forumet med en på handleden?
Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Snygg! Trevligt med svarta visare för skarpare kontraster! Den där på orange Isofrane så är sommaren räddadGick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Den låg bredvid och lockade.
Men tror det kanske blir lite för vitt och fräscht med kritvitt gummi.
![]()
har någon tips på något lite mer off-white biege canvas aktigt så skicka gärna över det![]()
Grymt, superfin den där!Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Den är grymt skön, stort grattis! Ett snyggt svart läderband på den ohh yeahGick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
![]()
![]()
Köp det vita icke-dragspels gummit!
Den vita subben är ju fantastisk!
Kan ni som nu äger klockan avgöra frågan en gång för alla... Är datumskivan i samma vita kulör som tavlan? :- D
Grattis för övrigt till fina pannor!
Tack! Då var det klargjort en gång för alla! :- )den är en annan vit färg, jag har undersökt med ficklampa
Jag litar inte på @metamorfos färgseende dock. Jag ser fram emot att en dag se en i verkligheten.Tack! Då var det klargjort en gång för alla! :- )
Den vita subben är ju fantastisk!
Kan ni som nu äger klockan avgöra frågan en gång för alla... Är datumskivan i samma vita kulör som tavlan? :- D
den är en annan vit färg, jag har undersökt med ficklampa
Har sagt det några gånger förr; en svaag nyansskillnad. Dessutom har jag några gånger förr sagt - who gives a flying f-ck..Jag litar inte på @metamorfos färgseende dock. Jag ser fram emot att en dag se en i verkligheten.
Jag litar inte på @metamorfos färgseende dock. Jag ser fram emot att en dag se en i verkligheten.
Har sagt det några gånger förr; en svaag nyansskillnad. Dessutom har jag några gånger förr sagt - who gives a flying f-ck..
Mycket fin klocka
Du kommer ändå inte köpa en 42a!jag bryr mig! Orimligt mycket
Du kommer ändå inte köpa en 42a!
Men då kanske dom har fixat problemetnä, men tänk när den kommer i 44. Då hade jag varit intresserad, och argare!
Varsågod, något att spendera kvällen med - utröna eventuell nyansskillnad i 44:annä, men tänk när den kommer i 44. Då hade jag varit intresserad, och argare!
Den första jag såg på Krons, i september, hade defintivt en gulaktig nyans. Men förra veckan var jag där igen och kollade och den såg ut att vara vit dvs som samma färg som tavlan.Den vita subben är ju fantastisk!
Möjligtvis något med första batchen att göra?Den första jag såg på Krons, i september, hade defintivt en gulaktig nyans. Men förra veckan var jag där igen och kollade och den såg ut att vara vit dvs som samma färg som tavlan.
Säljaren sa att det var en annan klocka. Jag misstänker att det finns olika nyanser på datumskivorna.
Varsågod, något att spendera kvällen med - utröna eventuell nyansskillnad i 44:an
![]()
![]()