• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
IMG_5637.JPG

IMG_5682.JPG
Grattis till den - en riktig snackis när den presenterades! Är du först på forumet med en på handleden?

Den vita subben är ju fantastisk!

Kan ni som nu äger klockan avgöra frågan en gång för alla... Är datumskivan i samma vita kulör som tavlan? :- D

Grattis för övrigt till fina pannor!

Kan ni som nu äger klockan avgöra frågan en gång för alla... Är datumskivan i samma vita kulör som tavlan? :- D

den är en annan vit färg, jag har undersökt med ficklampa
Jag litar inte på @metamorfos färgseende dock. Jag ser fram emot att en dag se en i verkligheten.
Har sagt det några gånger förr; en svaag nyansskillnad. Dessutom har jag några gånger förr sagt - who gives a flying f-ck..
Mycket fin klocka

Den första jag såg på Krons, i september, hade defintivt en gulaktig nyans. Men förra veckan var jag där igen och kollade och den såg ut att vara vit dvs som samma färg som tavlan.

Säljaren sa att det var en annan klocka. Jag misstänker att det finns olika nyanser på datumskivorna.

Tillbaka
Topp