Haha. Älskar nörderiet här i paneristi avdelningenGick loss på samtliga Pannor nu, får ha lite ”margin of error”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Älskar nörderiet här i paneristi avdelningenGick loss på samtliga Pannor nu, får ha lite ”margin of error”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Intressant att 1055an är tjockast av dina subbarGick loss på samtliga Pannor nu, får ha lite ”margin of error”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, vi får väl säga någonstans mellan 13 och 14.79 mm i tjocklek dåJag kanske gör fel när jag mäter men jag får det till lite över 13 mm![]()
Den borde ju rimligtvis vara samma tjocklek som 1209'an iaf, samma urverk samma material. 960 har ju lite annan boett, därmed smalare (fortf. p.900)Intressant att 1055an är tjockast av dina subbar![]()
Säg att du köpte ett elektroniskt skjutmått bara för att mäta dom! När @mårt bad mig om mått mätte jag med en muminlinjal från Max barnmål, jag får skämmas!Gick loss på samtliga Pannor nu, får ha lite ”margin of error”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vad är det som är konstigt med det??Säg att du köpte ett elektroniskt skjutmått bara för att mäta dom! När @mårt bad mig om mått mätte jag med en muminlinjal från Max barnmål, jag får skämmas!
Älskar dig!Ja, vad är det som är konstigt med det??
Kille på Kjell & Co sa att batterierna räcker ett år, jag sa att det räcker om det går att mäta 8 klockor![]()
Det ska du helt klart göraHar börjat att kika på Panerai och gillar sub grymt mycket. Får börja "nörda" ner mig i denna modell![]()
Har börjat att kika på Panerai och gillar sub grymt mycket. Får börja "nörda" ner mig i denna modell![]()
Kan rekommendera 42rna
här är min 1074. Absolut den jag trivts bäst med utav 47, 44 och 42.
![]()
Det är fult att ljuga, fick du inte lära dig det?
Jäkligt finKan rekommendera 42 ornahär är min 1074. Absolut den jag trivts bäst med utav 47, 44 och 42.
![]()
Helt oslagbar.Har börjat att kika på Panerai och gillar sub grymt mycket. Får börja "nörda" ner mig i denna modell![]()
Gillar Sub jag med och då i synnerhet 42mmHar börjat att kika på Panerai och gillar sub grymt mycket. Får börja "nörda" ner mig i denna modell![]()
Hahahah det var fan det sjukaste jag sett på det allra bästa sättet.Gillar Sub jag med och då i synnerhet 42mm
![]()
![]()
Jäklar va vackertGillar Sub jag med och då i synnerhet 42mm
![]()
![]()
Hahahah det var fan det sjukaste jag sett på det allra bästa sättet.
Trodde du sålde guldsubben…
Ligger just nu två 682 på köpååååsäljHar börjat att kika på Panerai och gillar sub grymt mycket. Får börja "nörda" ner mig i denna modell![]()
Det är bara mars än, de luuugnt!Kör nästan alltid min 683 på läder eller canvas, men idag fick det bli gummi. Det funkar också!
Tydligt förresten att armarna skulle behöva lite sol…
![]()
Den där jä…la skumpan är farligGick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Tack! Säljarna visste vad dom gjorde när dom fyllde på glasenDen där jä…la skumpan är farlig
Grattis![]()
Jag tror inte det där är en sommarpanna. Jag tror det är en GADA-all-year-round-panna. Grattis!Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Najs! Grattis! Svårt sugen på den där själv. Suverän sommarklocka imhoGick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Grattis, grymt fin!Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Nice, stort grattis!Gick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
Great Move från salesGick till AD för att byta tavla på min daydate. Efter 3 glas champagne hade man tydligen köpt sig en sommar-panna
![]()
![]()
JLC fick åka med hem också. En Ultra Thin Moonphase i rosé. Så två extremt olika klockor blev det.Great Move från sales
Grattiis! JLCn då?