Är det svarta index på den eller är det bilden som får det att se svart ut? Är det lume i dem?Den bästa Submersible jag haft. Eller 382an var bättre, men för stor för mina handleder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det svarta index på den eller är det bilden som får det att se svart ut? Är det lume i dem?Den bästa Submersible jag haft. Eller 382an var bättre, men för stor för mina handleder.
Här är bild strax efteråt sist jag gjorde detTa en före och efterbild
Sjukt snygg panna!Här är bild strax efteråt sist jag gjorde det
Nä, samma som på din.Är det svarta index på den eller är det bilden som får det att se svart ut? Är det lume i dem?
Grattis!!Äntligen tillbaka i Panerai-familjen med denna sommarblåa QuarantaQuattro ref 1289. Min 510 blev stulen när jag var utomlands för några år sedan och jag har aldrig riktigt återhämtat mig, förrän idag.
Grattis! Den ser väldigt trevlig ut, visste inte den fannsÄntligen tillbaka i Panerai-familjen med denna sommarblåa QuarantaQuattro ref 1289. Min 510 blev stulen när jag var utomlands för några år sedan och jag har aldrig riktigt återhämtat mig, förrän idag.
Varför? Så perfekt som den är!?!Denna har fått oförtjänt mycket handledstid sista två veckorna.
Alligator på dykare? Snygg färg iallafall.Någon som har lite smakfulla råd på vilken sorts läderstrap som skulle vara snyggt på den här?
Ljus och nött kalv med klassisk pre-V?
@oddface du kanske har inspel och möjlighet att kreera något?
Det där är jag skeptisk mot, men haj känns mer hemmaAlligator på dykare? Snygg färg iallafall.
Haj är inte någon tokig idé givet tavlans struktur.Det där är jag skeptisk mot, men haj känns mer hemma
Jag tänker spontant vitt/ljusblått/ljusgrått.Någon som har lite smakfulla råd på vilken sorts läderstrap som skulle vara snyggt på den här?
Ok, vitt är kanske inte så knasigt. Jag PM:ar mina mått!Jag tänker spontant vitt/ljusblått/ljusgrått.
Men det är nog mycket för att jag inte kan se den på brunt framför mig, kanske lirar kanon det med.
Eller en svart haj kanske, nu när vi går mot mörkare tider
Grå haj!Någon som har lite smakfulla råd på vilken sorts läderstrap som skulle vara snyggt på den här?
Mörk hudfärg?Grå haj!
Svårt att matcha mot mörkare läder på dessa ljusare färger om du inte har mörkare hudfärg. Det brukar vara så att matcha mot boetten, tavlans färg, index, visare etc. som standard men annars kan man gå på ens egen hudfärg för att få det att se bra ut
Ett ljust läderband på den dåMörk hudfärg?
Föreställ dig en ryss som dricker för mycket en tidig novembermorgon omgiven av gråbetonghus. Så mer av hudtonerna som du hittar hos er vattenlik med rödflammiga inslag. Där har du min hudfärg.
Kolla här. Kanske kan passa?Någon som har lite smakfulla råd på vilken sorts läderstrap som skulle vara snyggt på den här?
Snokade på det där tidigare men tänkte avstå blått i första hand. Nu har det hunnit bli två stycken straps sedan frågan ställdesKolla här. Kanske kan passa?
Jäkla fin Panna förresten.
Säljes - Straps 22-24mm till Panerai mm (Läder, Nato, Sailcloth) Endast det bästa kvar!
Hej! Här kommer några 22mm band som jag använt till Panerai Submersible 42mm. Givetvis passar de andra klockor med 22mm luggbredd också. Längre ner även ett 24mm som jag kört till Luminor 44mm. Vanligt brevporto ingår i alla priser. Edit: bara ett nato kvar och även det bästa av alla band -...klocksnack.se
För svar, se den allmänna Paneraitråden ;-)Panerai Submersible 02683 - 2022 vs. 00683 - 2021.
Är enda skillnaden på dessa verken?
02683 = Inhouse, vilket gör den lite tunnare?
Anser Ni att prisskillnaden mellan dessa är försvarbar.
Trevlig Lucia.